30+ som fick första barnet 2006 *4*
Vi har också haft en uppsjö "pedagogiska häften" men Teo har avskytt dem Han är inte så pyssligt lagd heller...
Vi har också haft en uppsjö "pedagogiska häften" men Teo har avskytt dem Han är inte så pyssligt lagd heller...
Vi vet typ när vi blev smittade. En liten på Elsas dagis som varit magsjuk i helgen, återkom till dagis men blev hemskickad igen efter ett par timmar med diarréer. Lyckades smitta 7 pers på de timmarna gjorde han också. Och förstörde hela jullovet för oss.
Låter liksom inte alls som vi med överlämning från F-klass till ettan? Teodor kommer gå kvar med samma pedagoger (en lärare och två fritidspedagoger) på samma ställe med samma klass. Samma fritids och tja.. allt är lika. Förutom att skolan rivs pga mögel och de kommer få gå i baracker under flera år. Men men.
Varför byter ni lärare mellan F-klass och ettan??
Teodors skola har tagit beslut att inte ge läxor. Så inga läxor här... Det enda är att vi föräldrar har som uppgift att läsa med eller för vårt barn tre gånger i veckan.
Hær kommer jag med lite dåliga nyheter. Har precis fått missfall i vecka 17. Eller rættare sagt fostret var inte større æn 12-13 veckor. Men jag var ju på KUB i vecka 12 och då såg allt bra ut. Hun som helst så fick jag lite blødning i går och morse kl.05 så ploppade fostret ut. Ursækta detaljer. Vi åkte til sjukhuset. Otroligt nog var mina førældrar hær så vi hade barnvakt. Så fick jag tabletter før att få ut moderkakan och den kom ut efter 2 timmar, så jag slapp sksrapas. Nu funderar de på om jag har en infektion, så jag måste vænta på provsvar, men hoppas få åka hem efter det. Det hela kænns otroligt snopet. Men eftersom jag ær gammaldags så hade jag inte børjat rækna med att det skulle gå bra.
Inga mobiltelefoner i klassen ännu här (1an) så det problemet har vi inte ännu... :-O
Inga läxor heller, har skolan tagit beslut om. De ska läsa hemma i en bok som passar dem och återrapportera till skolan dock.
Och här är det fortfarande overall som gäller. Men jag tycker det blir tristare (pojk)kläder i storlekarna över 128 suck!!
Hej
Hundra år sedan jag var på Familjeliv!!! Tänk att det var 10 år sedan man började hänga här :-O
Hur kommer man in i samlingstådarna? Den säger bara FORBIDDEN när jag klickar på era länkar..