• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kram på er alla, en extra till malinkat.

Sista tentan imorgon och stressad. Sen blir jag mer närvarande igen och får ett lååångt sommarlov.
    Gick på tentagenomgången i tisdag med gott självförtroende och var säker på att ha tentan i min hand, gick därifrån med känslan av 'what?,clueless' det var ingen trevlig upplevelse.
    För en månad sen gjorde dom så snällt om reglerna på min utb. (mitt i terminen) att man får inte ha en endaste kurs släpande, måste ha alla poäng för att få börja år två. På tal om det. Jag har redan pluggat ett år?! :)

• Mandra

Hello ladies! nu är sommarlovet här!! :) med besked, 26 grader och vaaaarmt.

Tentan är avklarad och jag skrev mina 4 frågar a 8 poäng styck. Det kändes okej och har jag bara fått till 16 poäng så är jag i alla fall godkänd, får jag mer är det toppen. Hur som haver är inte omtenta i  förens i augusti så jag kan ta det lugnt tills vidare.
    Tjejerna har badat i en timma i plaskpoolen och livet är gott. Nu ska jag förbereda grillning för vi får gäster strax och imorgon bär det av en tur till brodern i dalarna med övernattning. Rivstart på ledigheten.

Ta hand om magar, gravida och onda sådana! på återseende!

• Mandra

Instämmer i Lycka tillen för Vi4 idag!

Hemma igen och superdupertrött.

• Mandra

Olimpia - båda mina tjejer sover ca mellan 20 och 06.15. 3 och 5 år är dom. Låter som din tjej ungefär va? I antal timmar. Sitter på mobilen och får skriva en annan gång när internet funkar igen.

Juni07- blindbock, sätta svansen på grisen och så min favvis såklart haha charader, fast då måste man vara med själv och hjälpa massor sen kom jag inte på fler

• Mandra

Behöver bara släpa med en sjal då ju, vilket toppen mysigt kalas du ordnar!!

• Mandra

3- kamp utan poängräkning. Kasta boll i en hink , ögonbindel och gå mot en röst och ta den utan att tjuvlika? , gissa en sång du nynnar på. Hehe, vet inte.. Bara improviserar så det blir felsäkert , så de små kan va med :)
    En 3 kamp borde gå att spåna ihop?

• Mandra

Hur många barn är det? Man kan ju ha med enkla saker att lägga under en filt som man får stoppa in händerna under och sen gissa vad det är, ett per barn... Saker som typ en bil, en banan, ett äpple, en spade, en docka :)

• Mandra

Vi 4- Fantastiskt! Vad juvligt att du fått sån bekräftelse. Du tog dig i mål och som du slitit. Att du har så fina vänner omkring dig är inget som förvånar mig, ' it takes one to know one :) Tusen grattis och kramar. Skitbra gjort!!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*