30+ som fick första barnet 2006 *4*
Gbg - Skönt att hon har kläder på nu. Det blir säkert något jättebra av henne, det är ju egentligen positivt att vara bestämd och veta vad man vill. Fast jobbigt för omgivningen ibland förstås.
Gbg - Skönt att hon har kläder på nu. Det blir säkert något jättebra av henne, det är ju egentligen positivt att vara bestämd och veta vad man vill. Fast jobbigt för omgivningen ibland förstås.
Vi 4 - Känner igen känslan när man sovit så där, men du behövde det förmodligen! Har mannen åkt, eller var det senare?
kaz - Vad modig du är! Säkert jättefint.
malin - Hur går det med jobbet, förresten? Är det fotograferande på heltid, eller gör du något annat också? Jag vet att du skrev om att det gick trögt förut.
kaz - Åh, nu blir jag nyfiken, önskar att jag hade SvD.
Skönt att mamma kommer och att du känner dig ok med det, hoppas allting löser sig till det bästa.
Igår fyllde mannen 35! Eftersom vi har dop på lördag och helgen som varit var helt uppbokad med annat, så sade vi att det inte blir något separat firande för mannen utan att vi tar det med dopet. Men så ångrade vi oss lite, och bestämde först att vi åtminstone skulle äta middag tillsammans. Maken veckohandlar alltid på måndagar annars, men styrde om det och kom hem istället så att vi fick äta tillsammans. Och så jagade vi hit mina föräldrar + svärmor också. Svärmor som har en bit att resa sov kvar och är nu och lämnar I och G på dagis. Hon planerar även att stanna så att hon kan hämta också, för Ida har sagt att hon vill bli hämtad av farmor. Så det är rätt så lugnt för mig idag.
kaz - Då håller vi tummarna för avtalet nu då!
Vi4 - Grattis! Vad roligt att läsa så glada besked.
Tack söta ni. Jag var faktiskt bara 29½ när Ida föddes, men jag hittade inte hit förrän efter att Gustav var född och då var jag ju 30+ utan tvekan.
Mandra - Kram på dig!
malin - Åh, vad härligt det låter med en havs-weekend.
Drutten - Kul att det blev lyckat, och mysigt att få träffa barnen igen.
Mandra - Vilken helg! Mysigt för både er, tjejerna och mormor.
Frk Kanin - Åh, vad fint du skriver, jag blir alldeles tårögd! Underbara söta Ärtis, skönt att hon förstår, men så har ni också fått erfara på värsta sätt att inga garantier finns. Ursäkta att jag frågar, svara inte om du inte vill, men fick ni någonsin veta vad det var som hände med Adèle?
Vad fint hon beskrev dina tre barn och var de finns.