Pyttis - Så gör vi med, om det är något större de behöver (Ida fick cykel av oss när hon fyllde). Annars böcker, kläder, kanske något spel. Försöker som sagt undvika leksakerna, särskilt made in China-plastsaker som ändå går sönder direkt.
malin - Håller med juni. För övrigt så bläddrade jag just tillbaka en sida här till din fina höstbild, jag blev så sugen på att se den igen.
Mina systerbarn är med vår mamma den här veckan, och igår kom de med och hämtade Ida och Gustav på dagis.
Succé! Det hela bättrades på av att också pappa kom hit efter jobbet och hela gänget åt middag tillsammans. Idag funderar vi på att göra det omvända, att vi åker till dem istället. Älskar att umgås!
I morse blev Ida så arg på sin pappa när han inte fattade vad det var för "tandkrämspinnar" hon pratade om. "ÅHH, TANDKRÄMSPINNARNA! Fattar du ingenting, har du inte gått i skolan!?"
Det visade sig till slut att hon undrade varför det inte denna gång blev strängar som hängde från munnen när hon spottade ut tandkrämen. Tandkrämspinnar.
Mini-tonåring var ordet, sade Bull.