30+ som fick första barnet 2006 *4*
Åh, det är ju massor jag vill skriva till er, men hinner nog bara lite för Edvin vaknar snart och då måste vi fixa inför visningen på söndag.
Mandra, stort grattis i efterskott Vad skoj med så bra dag och fina presenter! Håller med de andra om att du är värd det, med råge
Min, jag är säker på att Stella kommer bli så fin i sina glasögon! Men även jag förstår din känsla, man vill ju skydda sina barn från allt tänkbart som skulle kunna inträffa. Håller tummarna för intervjun med!!!
Kaz, kul med lite egentid med maken!
Pyttis, du är himla duktig som har sådan disciplin Vad bra med utvecklingssamtal och att de uppmärksammat tjejkonstellationerna och försöker jobba på dem. Har en kompis IRL som har en 5 årig dotter som hamnat i liknande, men där personalen inte verkar vilja se det som ett problem.
Milla, håller tummarna för positivt besked om tjänsten.
MalinK, Stackarn som mindes vad som komma skulle (med sprutan). Jag tycker också att min lilla Edvin börjar bli så stor. Fast han är ju lite större också. Han pinnar på med sina små ben när vi är ute nu. Kan knata iväg ordentligt långt när vi är ute. Det ser så skoj ut för han är fortfarande lite ostadig och går med händerna i brösthöjd (och viftar gärna lite också).
Själv känner jag mig lite smått ur balans, det är så mycket nu. Albin skulle fyllt 4 år i lördags och på måndag kommer Edvin att "gå om" Albin, då blir han 17 månader och vi kommer att ha haft honom längre än Albin. Det känns svårt. Svårt eftersom jag inte riktigt hinner känna efter eftersom det är lite stressigt med styling/städning inför visning av lägenheten (på sön) samtidigt som vi måste ta massa beslut om renoveringen av nya huset. Besluten är ju egentligen jätteroliga, men känns just nu som lite för många på en gång. Vi har skrivit kontrakt med en firma idag och det är redan lite dyrare än vi tänkt, så nu hoppas jag verkligen att vi får lägenheten såld. Är så nervös för det. Och så ska E skolas in på förskola om två veckor och jag ska på konferens nu i maj och ska ta med Edvin och R dit, så det är en del planerande med det med. Allt på en gång. Det kommer ju att lösa sig, bara lite många saker samtidigt som sagt.