Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Juni: håller med Malin!

Själv har jag fortfarande problem med ryggen, drygt två veckor nu. Tog två citodon och en 50mg diklofenak i eftermiddags, blev yr och megatrött. Inte så lyckat när man är ensam med Julia... Det gick rätt ok, jag låg på soffan och blev serverad luftkaffe.

• Gladhannapanna

Ryggen är kass, äter piller hela tiden för att kunna röra mig. Har varit ute på en promenad med Julia i vagnen, behöver röra på mig och då är promenad det som funkar bäst. HOn behöver ju ut med, men att gå till en lekplats är uteslutet eftersom jag inte vill/kan lyfta i och ur gungor mm.

• Gladhannapanna

Tjet: Tack för infon! Hade koll på just det, men det är inte alltid man vet. Citodonet ska jag bara ta när jag har riktigt ont, annars ska jag ta alvedon med diklofenaken.

• Gladhannapanna

Mandra: Du vet ju att det är ok att vara ego i trådarna, inget att be om ursäkt för!!!
    Hoppas att det löser sig med skolan för dig, jobbig känsla när man inte hänger med!

• Gladhannapanna

Assar: Sara är ju experten på sgi mm. Men fk höjer fp så snart avtalet om högre lön är påskrivet även under tiden man är föräldraledig. Man får själv bevaka att det blir rätt. Tyvärr får man inte retro från fk som man får från arbetsgivaren.

• Gladhannapanna

Vi4: Läskigt med hjärtat! Hoppas att det lugnar sig när du har lämnat in idag! Håller med om att du ska undvika alla "ska bara" och satsa på vila!

• Gladhannapanna

Vi4: du är en supermamma! Bara så att du vet, vi har ju pratats vid i timmar så jag vet vD jag pratar om!!!! Skönt att ha lämnat in, det blir snart som vanligt när du inte har lika mkt på jobbet.

• Gladhannapanna

Juni: Jag hade så gärna gått på några klasser i år, men det har liksom inte blivit av att beställa biljetter. Funderar på att bara gå på mässan med stora dottern innan vi klipper oss på lördag.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*