30+ som fick första barnet 2006 *4*
Igår frågade Simon mig "Mamma vad ska vi göra med pappas grejer när han dör?". Jag svarade lugnt att det får vi se då, det är långt till den dagen. Men, puh, det har gnagt i mig. Vad får de allt ifrån????
Igår frågade Simon mig "Mamma vad ska vi göra med pappas grejer när han dör?". Jag svarade lugnt att det får vi se då, det är långt till den dagen. Men, puh, det har gnagt i mig. Vad får de allt ifrån????
Tack för input! Ni har (som alltid) helt rätt Det är kanske något det behöver processa.
Stor kram Lia. Jobbigt att behöva oroa sig för bebis. Jag har också haft flytningar (ursäkta detaljerna) under denna graviditet och det är nog ganska så vanligt!
Härligt med bästa påskägget Vi4
Grattis till Vilya som fyllt 7 år! Wow!!!
Krya på er Asap!
Milla: Fy för gnäll! Ibland gör det mig galen när det låter som världen håller på att falla samman.
Här har det skruvats IKEA-möbler. Bättre att boa sent än aldrig!
Lyssnar på barnen i badet (Simon): tunga mot tunga, vet du vad det är? Det är om du har din tunga i min munn och jagp min tunga i din munn. Det är faktiskt jätteäckligt -:)
Simon har också periodvis varit trött. Jag tänker att det sammanfaller men skola, växtperiod (av olika slag) och lång vinter. Tycker han har mer energi nu när det blivit ljusare.
Våra barn har fått d-vitamin (finns som tuggtabletter) och vi har precis slutat med de nu när solen börjar titta fram.
Japp, då var det magsjuka på G! Simon kräktes i natt och nu på morgonen.
Han verkar faktiskt OK nu. Tror han blev förgiftad då han fick en pannkaka igår som varit i kylen någon dag. Maken kom hem på eftermiddagen och då sov jag i 2 timmar. Har varit vaken sedan 02:30...
Mandra: Nej, hoppas att det går över kvickt (som i vårt fall). När ska det ta slut med dessa smittor????
GHP: Härligt att det går så bra för A i skolan och att hon har lätt att få vänner! Om det är en stökig klass kanske det är bra med lite nya uppdelningar.
Vi har också varit på utvecklingssamtal i skolan idag. Simon gillar skolarbete och är bland de främsta i matte och i att läsa (just nu - alla har olika utvecklingssprång). Han börjar också förstå engelska allt mer (vilket vi märkt eftersom det är svårare att prata så att han inte förstår ). Sedan utmärker han sig genom att vara väldigt duktig på att ge sina kompisar beröm. Ja, det var verkligen kul att höra att allt går så bra!
Asap: Nej, vet ej. Tror inte Simon blivit kallad till skolsköterskan ännu.
Tur att sonen sköter sig i skolan för igår levde han rövare på klättringen så till den grad att vi nu måste hota honom med att han inte får gå dit längre. Puh för 6-åringar som har SÅ mycket som måste ut ur kroppen