30+ som fick första barnet 2006 *4*
Pyttis, lycka till imorgon! Hoppas det går bra. Jag har fått infektioner i livmodern 2 ggr, både efter mitt ma (fr skrapningen) och även efter förlossningen med Albin. Det är nog rätt lätt hänt.
Sirre, grattis i efterskott från mig med
Mandra, såklart vi röstar på dig
Milla, nja det blir nog min sak det med maken säger "men du är ju mycket bättre på sådant där" och det är jag ju
ja, det är spännande med huset och jag tror också som du Mandra säger att det kan vara himla roligt och ge mer energi om väl den här första etappen med beslut om det är värt det eller inte är klar. Jag tycker sådant är skoj och jag är ju föräldraledig på 50% så det finns ju tid med. Det är besiktigat av auktorserad firma som vi pratat med har även ringt specifikt till andra firmor om risk för fukt, så jag ror vi har garderat oss.
Imorgon ska vi lägga bud men vi kan inte bestämma oss om vi ska lägga under eller lägga oss på utgångspriset. Det finns enl. mäklaren 2 familjer som "väntar på att någon ska ta första steget" och några till på en sms-lista. Vi har två tänkbara scenarion, det ena är att vi lägger oss lågt, men då kan de andra hänga på med tanken att de kan göra "ett klipp" och få det billigare, och då kan budgivningen dra iväg över utgångspriset. Det andra är att vi lägger utgångspris med risk att vi sätter en "ok-stämpel" på det och får fler med oss på så vis. Mäklaren har sagt att säljaren har tid på sig och kan lägga ut det igen, men frågan är om han gör det. *tänker så det knakar* Lyxproblem