30+ som fick första barnet 2006 *4*
Milla: Blir det mysmiddag hemma då? Låter rätt skönt det med tycker jag! Vi ska ha folk här, rätt skönt att vara hemma
Milla: Blir det mysmiddag hemma då? Låter rätt skönt det med tycker jag! Vi ska ha folk här, rätt skönt att vara hemma
Milla: Härligt!
Hoppas ni haft lika underbart firande som H. En av idolerna var här så de lekte fram till 22.30. Sen la vi dem i soffan framför en film, men de somnade inte så de fick se "verkerierna" kl 12. SEN somnade H gott vid 00.45 Jaja, det blir väl till att sova middag idag för hon vaknade vid 8.45. Pigg och glad och leker för fullt!
Pyttis: Jag funderade just på DVDspelare för vi funderar ju på att åka till fjällen i mars... Typ 50 mil med H i bil verkar inte så lockande, även om hon brukar funka bra... När vi åkte hem från smålan i somras så åkte vi på kvällen för att hon somnade då - och hon är väldigt tyst och snäll när hon sover
Usch vad läskigt Mandra! Hoppas det inte är någon fara, det är ju morgon nu
Härligt med lite träning Pyttis, hoppas dock att träningsvärken inte är för elak mot dig!
Liten N har ont i magen, konstigt på morgonen, det är ofta en stund på kvällen annars
Det verkar som det bara var massor av bajs som behövde ut, ammade lite och då kom det! Med besked dessutom, Alla kläderna var bajsiga och hela ungen, både långt upp på ryggen och ner på benen Nu är han nybadad och mycket nöjdare
Har dock ont i magen nästan varje kväll så jag tänkte köra diet när helgerna är slut. Det är ju inte panik så jag börjar på måndag för vi är bortbjudna några tillfällen denna veckan och då är det lite besvärligt med diet ju...
Vi 4: Stackar liten E, och stackars mamman som äntligen var på gång igen! Det känns så orättvist att du aldrig ska få lov att sova ordentligt och komma igång, när du äntligen fick chansen så börjar det om Kramar till dig!
Jobbigt med tentan Mandra Men jag antar att du pluggat tillräckligt i förväg för att klara de ändå, för det är ju klart att du klarar den! Förstår att det känns stressigt nu, men det kommer lösa sig! Kram!
Liten fick ont i magen igen, har burit honom hela dagen Stackars liten. Om det inte är lugnare imorgon så blir det diet från imorgon lunch iaf!
Assar: Ingen anin, har inte hittat nåt samband hittills så det blir superstrikt diet en vecka (rent kött/fisk, poratis, ris, pasta, gurka, melon och banan). Sen lägger man till mjölk i tre dagar och sen en frukt/rönsak per dag eller om det var varannan... Funkar inte det så blir det akupunktur!
malin: Bra jobbat att få tummen ur med alla koller! Skola
Liten är bättre idag, inte bra men helt klart bättre. Så då försöker jag vänta med den tuffa dieten till på söndag...
Pyttis: Det är väl enda fördelen med så mycket snö, att det är mjukt att ramla på