Sara > Tack igen. Aha bra råd. Vi har en hård(vilyas) men den leker hon aldrig med. Hon har en med mjuk kropp och hårda armar ben och huvud som hon älskar. Sen älskar hon också min telefon iphone med ett program där en katt härmar henne. Hon springer runt så fort hon får med den och leker och kivas med den. Skitrolig är hon :)
Men storlek på dockan är absolut bra reflektion som jag ska ta i beaktande. Jo hon är 2 1/2 blir 3 i feb , hur det nu kan komma sig? Men hon är inte så stor tjej, det är ingen av dom. Inte jag heller är lång. Hela 157cm över havet mäter jag ;)
Oh vilken duktig tjej du har, klart du ska skryta om henne, ja om alla såklart . Vad många märken och vilken orädd tjej du har. Smart med bebissim och barn som blir vän med vattnet direkt. Vilya vill börja simskola nu. Hon får det när hon är 5år. Dom har den gränsen här.
malinkatarina > Oj och fy, stackars liten. Lyckades hon träffa båda ögonen med lego? Stackar A och stackars dig, vet hur orolig man blir innan man fått hela situationen klar för sig. Skönt att det inte var värre ändå. :) Lycka till med skärm och jobb!! :)
Själv har jag målat helakvällen, kan inte sluta sen jag tog upp det för ett par veckor sen. Målar tavla på tavla och det är så härligt :) Nu håller jag på med ett självporträtt. Haha, fast jag målar ju märkligt såå det syns knappt vad det är :D
Nu stupar jag G'natt alla goa!