Mandra: Visst känns det naturligt att hon inte vill äta det hon inte mår bra av! Ytterligare ett steg i utvecklingen, att känna efter själv! Anledningen att de är så tröga är att de tror det har vuxit bort, eller kommer göra det snart Vad f*n hjälper det nu att det förmodligen växer bort senare? Att bvc ska ta upp det på team-mötet känns iaf som ett stort steg på vägen, hoppas det är nån annan läkare där då!
Härligt att ni får in glädje i grupparbetet, det går så himla mycket lättare då! Hur gick det på förra tentan? Har jag missat eller har du inte fått tillbaka den? Visst är det jobbigt att plugga kvällar och helger med, men jag kan tycka att det ä värt att H inte går extrema dagar på förskolan och att jag faktiskt får träffa henne två timmar på em/kväll innan läggning. Jag brukar försöka få in ett par timmar per helgdag så att man är i fa varje vecka. Inför tentona blir det såklart mer, men det är ju för att det är så himla såvrt att veta när det är "good enough", för om man visste precis hur mycket man måste kunna för att få godkänt så kunde jag ju lagt betydligt mindre tid...