• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vad stora de har blivit! Här har Sara slutat med nattblöja!

Trevlig helg! Kram

• kaz

Hej hej

Spännande läsning! Bra sammanställning Mandra!

Juni: Simon springer inte runt men har svårt att komma till ro. Han kommer upp och vill kissa, dricka, bli insmord, har hittat en konstig prick... Nu låter jag honom ligga och läsa lite själv (och även i viss mån bestämma när han ska släcka sin läslampa) för så gör "stora barn". Funkar väl inte helt 100 ännu.

Mandra: upplever också att barnen är tröttare nu. Sara har haft utbrott på kvällarna (vilket kan bero på att jag varit i Bryssel i 2 dgr) och Simon sover som en stock på morgonen.

Vi4: aj, det låter ont! Håller tummen för dagens olika sprutor! Låter ändå som att du har en bra strategi ang E! Har inga bra tips mer än att ge valmöjligheter.

Malin: usch, krya på er!

• kaz

Och Mandra vad fint att du stöttar T! Klart det känns i mammahjärtat! Hoppas det går åt rätt håll. Sara kom hem m värsta rivmärkena i ansiktet. Hon hade slagits m en tjej men det kan lika gärna varit S som började. Mycket snack hemma om denna tjej som började nu i höstas. Kanske bör bjuda in henne på lek hemma.

• kaz

Hoppar in lite snabbt och önskar Vi4 lycka till! Håller tummar och tår!

Här jobbas det galet mycket just nu! KRAM

• kaz

Vi4: stor stor kram gumman! Klart att man ska hoppas och glädjas! Hoppas innerligt främst att du redan är gravid men även att de andra äggen delat sig och blivit infrysta!

Stor kram till sjuklingarna!

Glad lucia till alla! Kram

• kaz

Malin: också mycket hosta hos oss i natt, men Sara var rätt pigg imorse så hon fick gå en kort dag på dagis idag. Ska hämta henne nu och gå till vc och be om ny hostmedicin. Lycka till m jobbet, låter minst sagt lite märkligt. Ser fram emot att få höra hur han reagerar - chock???

Usch, bara jobb för min del. Skriver tunga fördjupningar i vår rapport som släpps först 21 dec. Sjukt irriterade över att behöva täcka upp för min chef som inte riktigt levererar i detta höga tempo!!! Borde det inte vara tvärtom, grrrr!

Mysigt m lucia! Simon stod längst fram och sjöng högst i full luciautrustning Sara var dock inte i form och grät mest över att jag ev skulle gå!

• kaz

Kanin: grattis till ett lyckat UL och en lillebror till Ärtis! Underbara nyheter! Hoppas att du får utrymme att känna glädje också! Kram

Malin: jobbigt! Hoppas ni kryar på er! Vi mår bättre och nu är det snart helg! Kram

Vi4: tråkiga besked vännen! Håller tummar och tår på att det ändå ska växa till sig! Kram

• kaz

Min bror heter Patrice! Annars gillar jag Nicolas.

God Jul alla! Kram

• kaz

Men Vi4, vilka underbara nyheter! Stort grattis! Kraaaaaaaam

• kaz

God fortsättning! Jag ska bli faster - bästa julklappen!!! Kram på er!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*