30+ som fick första barnet 2006 *4*
Kram Mandra, låter smart att låte känslorna lugna ner sig så ni ka prata sen!
Kram Mandra, låter smart att låte känslorna lugna ner sig så ni ka prata sen!
kaz: Nu är intyget klart, fick diskutera en stund för de hade kommit fram till 40000 mindre i årslön än jag , behöver jag säga att de räknat fel?
Milla
Olimpia: Klart ni ska till IKEA och köpa godis
kaz: Härligt med succépresent! Pippipussel är den enda grejen H är sugen på i leksaksaffären...
Milla: STORA killen!
H hade ju feber igår, 38,6. I morse hade hon 36,5 så det känns ju väldigt hoppfullt för framtiden! Om hon är pigg och inte får feber igen kanske hon orkar gå halvdag iaf på förskolan imorgon... Hon har ingen snuva eller hosta så jag vet inte riktigt vad det är, kanske nåt virus som tänker göra kroppen mer mottaglig för bakterienfektioner så att hostan och snuvan kommer sen - NEJ! Absolut inte!Hoppet är det sista som överger människan
mandra: Jag fick penicillin i förrgår, ev har GBSen orsakat sammandragningarna. Igår em kunde jag gå uppför en trappa utan sammandragningar så det verkar ha lugnat sig av penicillinet, iofs kan det ju ha varit att jag vilade rätt bra i helgen också som gjort det, vi får se i slutet av veckan. Vore ju skönt att kunna röra sig lite även om ryggen sätter stopp för några vidlyftiga övningar....
Skönt att ni är på gång igen, och att ni fortfarande hjälps åt! Är skola lika spännande fortfarande?
Pappren skickas idag, jag fick en kopia via mail så jag vet ju att den är ifylld iaf nu! Dock så hade de räknat rejält fel så det tog en stund igår kväll att reda ut vad som skulle vara med. De hade inte tagit med några av tilläggen, vilket gav en skillnad på 40.000 på årslönen
Märks det att jag inte alls har nån lust att läsa veckans case? Supertrist fiktivt företag som ansökt om nåt slags kvalitetspris i USA...
Mandra: Låter som handen i handsken!
Precis det har jag hört om honung också, så när jag var liten åt jag den på rostad macka när jag var förkyld
Milla: Ja, läskigt att inte vara tillräknelig när man har barnen hemma!
Milla: Skönt att FÅ det ur dig!
Mandra Underbart!
Pyttis: Såklart du ska prata med personalen, de kanske behöver punktmarkera pojken lite mer... Jobbigt om A ska behöva vara rädd för någon om dagarna, då är det ju säkert fler barn som är rädda
M73 En arbetskamrat trampade på stallkatten för några år sen, den skadade en klo lite så nu måste man klippa den klon varannan vecka för annars växer den IN I trampdynan
Låter underbart Assar! *inte alls avundsjuk*
Assar: Verkligen dåligt att du inte fick nåt bubbel, du får lite här istället
Pyttis: Trist med halsfluss, en bekants dotter dick scharlakansfeber i helgen, det är väl samma bakterie/virus/???