30+ som fick första barnet 2006 *4*
malin: Hur man kommer på VAD man ska plugga får du fråga Mandra om, jag tog bara det som var alternativ två när jag sökte till Hippologen
malin: Hur man kommer på VAD man ska plugga får du fråga Mandra om, jag tog bara det som var alternativ två när jag sökte till Hippologen
Åh, känner så precis igen det där med jobbsjälvförtroende. Jag har alltid haft fast jobb, men fått mig en del törnar (det är ju därför jag pluggar nu). Jag tror det är en generationsfråga till viss del, de där 80-talisterna jag pluggar med ser inga hinder för att de ska tjäna 50.000 kr/mån på sitt första jobb som såklart är ett chefsjobb. Själv känner jag mig bara som att alla andra i hela världen kan så himla mycket mer än jag (eller iaf minst lika mycket om man kollar i klassen) så varför skulle nån välja mig? Får nog lägga lite krut på att ladda självförtroendet innan jag ska ut på intervjuer!
Japp: Mandra får bli vår självförtroendecoach!
Mandra: Min man coachar i jobbet, men när han försöker med mig blir vi mest osams... Så jag är gärna med
Assar: Så underbart när lugnet lägger sig! Själv ligger jag på soffan och vilar ryggeen en stund innan H kommer hem. Jag kan ju inte hämta henne nu när jag inte får lyfta, det är svårt att få in henne i bilstolen utan att lyfta, iaf om hon är fredagstrött och inte så supersugen...
phu Siggan, har du laddat med pyssel, bakning och whatever som håller alla nöjda en stund?
Mandra: Du är så himla duktig på att hitta på bra grejor! Ja, äter fortfarande tabletter, men bara 8 alvedon om dagen . Jag är fullt övertygad om att det är mycket bättre för jag har itne ont i ischiasnerven alls! Jag har bara ont i ryggen där de skar, jag antar att det tar ett tag innan det går över, måste väl läka ordentligt först kan jag tänka.