• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

AssarP >Nä, inte magsjuka igen Fy bubblan som ni har det. Men grattis till en andra intervju! Hoppas du får jobbet nu då

Vi 4 > Grattis till buden och vad skönt att ni kom iväg och vilken bonus att träffa Hulda Hoppas buden fortsätter att regna in , att ni får riktig tmycket pengar för lägenheten.

*håller tummar för Milla C*

Japp, även här är det sjukt och hemma igen. Tyra falskkruppar och är full i feber igen. *suckar* Vi fick ju en frisk vecka denna gång i alla fall.

Igår sålde jag in mig på ett coachföretag så pass att de ville ha min CV. Igentligen var de ute efter folk att coacha men jag sa att jag var mer intreserad att jobba som dom. Pratade med regionschefen en stund och vips had ejag hennes mail och hon ville se mitt CV. Snacka om egoboost.

• Mandra

Milla C > Blä för dom! och som dom andra sagt här inne, deras förlust. Snart kommer det där skitroliga jobbet som du får. Låt inte det här komma åt dig, det var ju bara ett jobb av alla 1000tal som finns och kommer finnas
    *varma kramar* Kom ihåg att du är bäst! Vi är många här inne som skriver på det

kaz > Mahahaha, ja man vet ju aldrig. Du låter ju lite sugen emellanåt Vad underbart att det går så bra med vällingslutandet, jag hoppas det får flyta på nu. Så glad att du fått sova.
    Angående en trea för oss. Jag måst enog säga att ju längre bort jag kommer från bebisåldern i våra töser desto längre känns det till att skaffa en trea. Jag som så gärna ville det förut. Nu ser jag inte hur jag skulle orka eller få ihop det med skola när jag redan skolar om mig så sent.

pyttis > åh så tråkigt med kollegan Hoppas det inte var något allvarligt.

Tyra ritade just sin första huvudfoting och ett träd , stam med trädkrona. Det konstverket hänger på kylskåpet nu

• Mandra

malinkatarina > Är det den sången som finns i filmen Rasmus på luffen kanske?

• Mandra

Vi4 > Woow, helt rätt tid att sälja då. Så underbart att budandet gått över förväntan, det är ni så värda.

M73 > Åh, har hela våren varit skit Dax för dig att göra som mig och assar, alla feber och krämpafria dagar är bonus dagar och sjukperioder det naturliga tillståndet
    Himla trist med svärfar också.

milla C > Jag beundrar också din företagsamhet. min tur att säga You go girl!!

malinkatarina > Lilla stumpan sjuk igen Vi verkar hamnat i samma sjukdomsträsk, flera av oss. Jag hoppas det går över snabbt.

Tyra varvar alvedon och ipren var fjärde timma nu och går inte under 38.6. Hon hostar och slemmar och har sig och *gäääääsp* vad jag är trött med två hostnätter. Fattar inte att hon är så glad som hon är dock. Trots att hon är vaken halva nätterna.
    Inatt vart hon speedad efter molipecten .. haha.. hon pratade i 180, sångerna halverade hon när hon sjöng för att det skulle gå snabbare, röjde runt som en tok. Jag skrattade nästan hela tiden. Hon är en knasboll, helt klart!

• Mandra

pyttis > Ha en skön resa!

ang bokklubben så trixar jag lite med det ikväll tänkte jag. Döper om den och gör en ny tråd då.
    Kollar över om vi hade förslag, sammanfattar och får igång en röstning.
    Om någon har ett nytt förslag redan nu så maila mig gärna till inboxen.

• Mandra

Milla C > Allvarligt!! Woow! Du är nu min förebild för hur man tar tag i saker, hur man handlar på sin tanke. jag VET att du snart har ett riktigt spännande jobb! Hur skulle du inte kunna få det med det engagemanget?! {#lang_emotions_heart} med risk för att bli tjatig .. You go girl!

• Mandra

Vi 4 > Japp, det var personalvetar utb som jag sökte. Jag fick också igår svaret på högskoleprovet och höjde mig som jag trodde till 1.3 från 1.1. Trots att jag missade 3 gånger så många frågor denna gång på grund av tidsbrist. Känns okej men det vart ju inga 2.0 att slå sambon i huvet med

oyra > Så fint du skrev det inlägget, så fint du beskrev era utmaningar. Vad starkt och modigt gjort av dig att söka hjälp så ni får rätsida på det. Så ljuvligt för er båda att bli tagna på allvar. Stora kramar till dig, ännu en supermamma som inspirerar här inne, tack för att du delade med dig.

kaz och m73 > ang katastroftankar. Jag kan inte låta bli att tänka att Kan det vara en idé att prata med sambo eller familj lite lätt sådär. OOM det skulle hända mig något, kan ni lova att ta hand om barnen osv? Det kan ju vara ett sätt att säkra upp runt om så det blir lättare att släppa sånna tankar? Så de inte tar så mycket energi? utan att istället få känna tillförsikt att om det händer mig något så kommer det gå bra för barnen.
    Vad fint tänkt M73 att skriva ner lite historia, anekdoter och sånt om sina barn. Nu fick jag precis den motivation jag behövde för att köpa den där boken vi så många gånger pratat om och faktist skriva allt som berör barnen lite kort.

malinkatarina > Åh stackars lilltjej. Och stackars dig. vet precis hur trött du är. Tyra hade lika hög feber inatt och bökade runt och var mer vaken än sovandes. *hålögd*
    Men va skoj! Lycka till med Poolia, så himla spännande! Vill gärna höra mer sen

• Mandra

Uch, nu är jag orolig för Tyra. Hon ligger som en våt trasa de stunder hon orkara vara vaken. Ska iväg till doktorn nu. Lite orolig för luginflammation eller nåt tuffare virus. Kan inte heller låta bli att tänka att pga hennes förstoppning så blir ju imunförsvaret sämre. kanske inte så konstigt att hon blir sjuk hela tiden?

Jag som skulle iväg och fika med en vän i em för att komma ut en stund efter allt barna sjukvåradnde sen i februari. Men nu ställer jag in det så vi är två om hon måste in ikväll så vi är två då.. blää. Lilla troll

• Mandra

Wohoo,  det var streptokocker och slem i lungorna men jag är så lättad ändå för nu får hon antibiotika och jag vet att det vänder på några dagar. Hon blödde ju näsblod inatt plötsligt men hon kunde inte se något i näsan i alla fall annat än röda slemhinnor. Antar att det är le grand finale på alla sjukor nu
    Jag är glad att jag litade på min magkänsla att det inte var ett 'vanligt' virus och tog tag i det.

Så jag vågar mig ner på stan ändå ikväll, känner att jag behöver någon timma utanför det här husets väggar och ladda lite

Tack för era stöttande ord och omtanke. {#lang_emotions_heart} Nu bara måste det vända. Innan helgen är slut så har jag mitt busiga energiknippe tillbaka. Det har jag bestämt!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*