Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Milla: Vilken soppa!!! MEn klokt av henne att ringa polisen coh inte konfrontera mamman direkt. Fast man undrar ju lite hur man kan stjäla en vagn utanför förskolan och sedan inte tro att man blir påkommen!

A har varit hemma från förskolan idag med eftersom några barn blev sjuka igår, men imorgon får hon gå dit. INga ny insjuknanden idag. Dessutom är det inte spysjuka utan diarré och det har jag lättare att hantera, tror jag iaf!

• Gladhannapanna

Malin: Imorgon ska du nog undvika att lägga benen i kors, den träningsvärken tar ju ett extra dygn på sig! FÖrstår att det är lurigt att få instruktioner på tyska. Kan du inte be läraren förklara de vanligaste så att du kan hänga med mer?

• Gladhannapanna

Malin: Jag har haft makens kallingar när jag har ridit ibland, de saknar några av de skavande sömmarna. Att rida på torsdagar är inte så bra för samlivet för jag får ofta skav och då är jag inte så sexsugen direkt...

• Gladhannapanna

Frk Kanin: Fru röd har hittat hit så hon hinner nog inte med dig på ett bra tag! Vi har inte setts sedan juni-08 så vi har en del att ta igen...

Svårt med dotterns reaktioner, A gör lite lika ibland, hennes kusin också när han var lika gammal. Jag gissar att dett går över som det mesta annat!

Llina: vad kul att se dig! Tänkte på dig och de andra som inte syntstill senast idag!!!

• Gladhannapanna

MalinK: Jag brukar åka på ridhelg en gång och året, då är det faktiskt sittbenen som tar mest stryk, sällan skavsår då. Det är islandshästar så det blir mest turridning.'

Juni: Krya på dig!!!

• Gladhannapanna

Apropå underkläder, jag fyndade SAlming sportbh och en vanlig bh på outlet för några veckor sedan, helt underbara!

• Gladhannapanna

Kaz: A har provat skridskor några gånger förra vintern och en gång den här. Hon kan absolut inte åka själv, men om hon hålleri ngt hasar hon lite innan hon trillar. Hon gillar dock att åka tillsammans med någon annan, gärna jättefort!

Sirre: Jobbar du i butik?

• Gladhannapanna

Även Julia har nog tänder på g, massa dreggel och grävande i munnen.

Har en fundering kring Agnes och tänkte att ni kloka kanske kan ge mig ett råd.

I höstas var jag hos en öron-näsa-hals läkare med Julia och han frågade om hon snarkar, men det gör hon inte så jag tänkte inte mer på det.

Agnes snarkar massor, hon drar riktigta timmerstockar. Dessutom äter hon väldigt sakta, har väldigt svårt med matvaror som "killar" i halsen, typ rivna morötter. Hon kväljs lätt när hon äter, händer att hon inte sväljer innan hon lägger in ny mat och då slutar det nästan alltid med att hon kväljs och maten kommer ut. Har även hänt att hon kräkts vid matbordet.

Jag har funderat en del på varför han frågade om Julia snarkar och om Agnes har ngt fel i halsen som ger henne problemen.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*