30+ som fick första barnet 2006 *4*
Verkar som det är många 3 åringar som inte vill säger hej då
Verkar som det är många 3 åringar som inte vill säger hej då
Mandra; Klokt svar som vanligt Ska nog oxå försöka med något sånt fast vet inget sånt hem i närheten får kika runt lite.
Aj, aj vad det låter ont att rida... tur man inte gör det
Milla & Lina; Jag har oxå kikat runt lite om dans&rytmik för små här, försöker få en kompis som är duktig på dans att ta tag i det. Jag äääälskar ju sång o rytmik
Njuter av lite egentid med hööööög musik o ingen som gnäller över min ljuva sång samtidigt som jag stryker o kikar lite i datorn. Njuter, njuter
Juni; Glömde ju att skriva krya på dig!! Hoppas det snart känns bättre. Min make opererade diskbråck för några år sen så vet lite vad du går igenom...
Såg att jag inte lagt in några bilder sen förra julen så har nu lagt in några från 1 år efter...
Kaz; Jag handlar oxå mest till barnen för tillfället... Olle har oxå kinkat för sina tänder i helgen, funderade om det va därför han hade feber förra veckan iofs rosslig oxå. Han började dregla o ta sig för mun o öra hela tiden och när jag kikade hade inte mer än 4 kindtänder på G så kanske inte konstigt han hade ont. Ledsen som attan idag när jag lämnade på dagis, mindre kul...
Jag tycker oxå om sköna sportunderkläder!!! Vi säljer ju new body emellanåt och kan rekommendera deras sportbh oxå, bra till ett billigt pris!
Wow, säger jag bara vilka familjesituationer många av er har. Jag kan ju oxå vara lite trött på mina mamma ibland då jag tycker att hon tror sig veta bäst Inser dock nu att vi ska vara otroligt glada som har alla våra föräldrar i livet och de ställer upp för oss till 100 %. Lycka till med ert kämpande för era föräldrar!!
Malin; Jätteskönt för dig att ni har fått upp den kontakten nu och att dom vet hur ni känner. Sen tror jag det är svårt att bryta vanorna men kanske de själva blev lite "rädda" nu... hoppas det!
Juni; Säger som du, otroligt roligt att läsa förutom den där 8:e veckan Hade dock önskat att jag läst på plats för mitt dåliga samvetes skull... Läser 50% men är bara ledig en dag i veckan för läsningen... Känner redan att jag vuxit i min arbetssituation av min läsning!
Pyttis; Nej, jobbar inte i affär utan på en skola som ekonomiassistent Hoppas ni får klarhet i varför A har problem med halsen!
Frk Kanin; Skönt tanten har kommit och att spolningen nu kan ge er en skjuts!!!! HÅller mina tummar hårt!
Mandra; Kul att du nu har bestämt vad du ska läsa. Tror det kommer passa dig förträffligt och vad spännande att börja något nytt. Som sagt tycker jag det är toppen o höjer en enormt att läsa!
Siggan; men då blev du ju positivt överraskade nu vilket måste höjt humöret
Ni sätter pricken över i:et när ni pratar om hur det påverkar barnens humör vilket humör man själv är på... Tappar man uppmärksamheten för en stund så hittas det på något kul i en annan del av huset Jag vill verkligen inte vara en tjat-mamma och försöker oxå tänka lite i de banorna som Mandra gör hur jag vill att de ska vara och hur jag påverkar dom på mitt sätt. Jag är ganska dålig på att leka med mina barn måste jag tyvärr erkänna, däremot är jag ganska duktig på att få dom till att hitta på saker men sen släpper jag så fort de har börjat. Jag har ju så mycket annat jag måste göra
Mandra; Vilken härlig historia, kanske inte lika kul för honom. Du har gett mig massor med energi idag och jag tror att det kommer påverkar min kväll med mina barn. Tack för det
Måste bara kolla om även era barn lärt sig på dagis att klä på sig kofta eller jackor med att lägga dom upp o ner på golvet för att trä i armarna o sen slänga jackan över huvudet... ser inte klokt ut men iaf så har Alma haft ett jättetålamod med Olle o visat honom så han kan sätta på sig det själv på detta vis Dock funkar det tyvärr inte på overallen...
Måste hitta Minimallas inlägg om kläddockteater... vi har en tjej som bara springer runder när vi andra är klara för att gå...
LLIna; Hoppas oxå du får börja jobba nu, kan tänka mig att det känns jobbigt att behöva ringa varje dag för att säg att man har sjuka barn men tyvärr inget vi kan råda..
Siggan; jag tycker oxå hon låter helt "normal" och jag hade nog varit mer orolig för henne om hon varit nedstämd och inte vågat göra det hon vill! Jag försöker uppmuntra Alma till att stå för det hon vill och säga ifrån när hon inte vill.
Mandra; Det där med putta känner jag såååå igen, kan inte fatta att Alma alltid ska ha de grejor som Olle plockar fram... det kan bli ett fruktansvär liv här när de håller på att bråka om samma saker, men är glad att Olle börjar stå på sig innan gav han alltid upp.
Frk kanin; Hoppas det gått bra idag!!!! Så det va ett missfall du hade... Lycka till med nya försök
malinkatarina; Förlåt är ett mycket fint ord! Jag är oxå noga med att be om ursäkt om jag gnällt för mycket, så ofta jag använt det sen jag fick barn har jag aldrig gjort tidigare... Vi lär oss hela tiden
Vi har oxå en tvåa som ständigt blir sjuk och oftast rejält med hög feber och gärna sjukhusvistelse... Vi inhalerar hon nästan konstant nu under vintern för att han är rosslig i bröstet. Alma däremot har knappt varit förkyld under hela vintern!