asap skrev 2010-05-11 20:12:28 följande:
Milla - Skönt att det kändes bra med intervjun, hoppas jobbet blir ditt! Hur var det med tillträdet på tjänsten, det var i höst eller? Är du intresserad av att göra praktik innan, även om du får det här?
Tillträde är 1 augusti, så jag är fortfarande väldigt intresserad av praktik (= i alla fall några pengar) i sommar
.
Mandra skrev 2010-05-11 20:34:32 följande:
Tack för att ni fråga om Tyra, jotack hon har 38 idag med men dom ville inte ta emot oss idag utan de bara bokade en ny tid till imorgon? Kändes konstigt, men det kanske har lagt sig till imorgon.
Men, vilken urdum VC ni har
. Här är det förtur om barnen är sjuka. Hoppas att ni får hjälp idag iaf.
Mandra skrev 2010-05-11 20:34:32 följande:
Sen investerade vi i sånna där utomhustavelkritor , också roliga. Har du sånna Milla? Jag tänkte på din konsnär när vi köpte dem. Milla vad roligt med intervju och vad MÅNGA som 'grilla' dig. Du verkar så cool med det
Ja, vi har tavelkritor här som använts flitigt (mest innomhus nu under vintern, men jag får nog plocka ut dem idag och se om G vill rita ute. Tack för påminnelsen
.
Att de var flera som intervjuade igår känndes faktiskt riktigt bra. Det var avslappnat - och så kändes det som att både de och jag fick all information som behövdes. Det är två tjänster det gäller, vad jag förstod var den ena på fritids med f-2 och den andra på 3:ornas fritidshem.