30+ som fick första barnet 2006 *4*
Seren: Underbar bok, påminner om att det var längesen vi gjorde fondue!
Seren: Underbar bok, påminner om att det var längesen vi gjorde fondue!
malin: Jag tror hon har fler nu, har du sett den prickiga? Jag tycker den var ascool, men det får bli en annan sommar, i sommar ska jag bara vara tjock
Härligt att få sova!
H sov ända till 07.05 i morse, knatade upp och ropade "Mamma, jag är vaken nu!". Gullis! Då sa jag att pappa har kommit hem (kom igår kväll när hon somnat), då kom hon direkt upp till oss och sa "Jag gillar dig pappa". Sötunge, gissa om han är glad att han sak skriva på papper om nytt jobb med betydligt mindre resor idag
Härligt Assar!
pyttis: Jag måste återigen säga att jag är så himla imponerad! Du vet väl att det finns gele-sitsar till cykelsadeln, såna till hästasadel funkar iaf kanonbra om sadeln inte riktigt passar min anatomi. Brukar använda det när jag rider andras hästar...
Assar: Blir det nån semester i år då? I så fall kommer väl första lönen lagom till semestern, UNDERBART!
Mandra. Efter att H fick förstoppning en gång när hon var ett halvår-ett år, en lördag 10 min innan apoteket öppnade började det, så har jag ALLTID Microlax hemma. Har inte bhövt använda det igen, men paniken kommer ju alltid på en lördag eftermiddag Hoppas ni inte behöver använda det!
Kax: Inte lätt när syrran skriker på nätterna
Pyttis: H är livrädd för lisebergskaninerna, så de kommer nog inte få några nappar. Min syster planterade systersonens sista nappar, det blev ett träd där det växte godis lite då och då i början Väldigt poppis!
kaz: Å vad underbart med Kroatien! Det är inte utan att man blir avundsjuk!
Mandra. Det var nog bara för att ni kpte hem Microlax som det funkade så bra Härligt med imponerad lillasyster!
mini: Härligt att det gått så bra med glasögonen! De är ju jättefina på!
Assar: Vilka bra fröknar med toppenstrategi om skorna! Hurra för såna! Läckert grönsaksland, belv lite sugen faktiskt! Härligt med date på stan!
Assar: Så himla underbart med jobb! Namnen kommer alldeles snart, spännande med så många nya kontakter!
Hurra milla, G R A T T I S!
Nån som har koll på årets rön om solskyddskräm? Tycker det kommer nya varje år om vad man ska ha/inte ha. Hur tänker ni andra?
Men Mandra, du skulle ju komma med ett smart och allvetande tips