30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra skönt att ni mår bättre!! Tjoho! Själv är jag hemma en snabbis och äter innan jag ska ut i vårsolen igen, E sover i sin vagn...
Mandra skönt att ni mår bättre!! Tjoho! Själv är jag hemma en snabbis och äter innan jag ska ut i vårsolen igen, E sover i sin vagn...
Tack Assar
Jag måste nog höra till undantagen ser jag Har ingen sån positiv nostalgi av allra första tiden med Alfred, det kom efter några månader. Baby-bluesen tog liksom bort det mesta så jag minns mest tårar och skrik. Visst fanns det bra stunder också där jag kunde njuta av honom, men jag hade en mycket bättre första tid med Elvira faktiskt. Då mådde jag bra! Tror att jag blev förvånad över att allt inte kändes lika självklart som jag tänkt och trott första gången. Visst visste jag att det kunde vara jobbigt - men jag hade inte räknat med detta hav av känslor. Hua! Jag var såååå ledsen när min mammaledighet med A var slut - för då hade jag börjat njuta ordentligt
Milla, jag antar också att tiden har en förmåga att göra att vi förtränger allt det jobbiga... . det är väl därför man orkar skaffa fler än ett barn
Haha, vad olika vi är! Men det är bara graviditet ett jag saknar. Med tvåan var allt bara tungt och besvärligt och kändes just som 100 år. Då kunde man ju inte bara pilla sig i naveln ju....
Mandra, förstår vad du menar, det brukar ju vara stökigt ca 2 sekunder efter att man har städat Dagis tar säker barnen i flera dygn, hahahaha! Du - och ni - verkar må bättre också, skönt!
Litet ego-tillägg!
Milla,
Milla, tjoho! Ja, inte för att gastroskopi är något roligt, men skönt att det blir av! Hoppas ni kryar på er också!
God Måndag alla, har nu hunnit läsa ikapp lite