30+ som fick första barnet 2006 *4*
Hej alla! Jag har läst en del men inte orkat skriva ngt själv den sista tiden – får bli ändring på det. Det har varit super mycket på jobbet, Dessutom har maken och jag en svacka.
Mandra: Underbart att höra om din nya sambo. Vi är inte alls lika konstruktiva som ni vid bråk. Just nu har vi ganska lång väg tillbaka till varandra. Skönt att du fick EKG redan!
Drutten. Stort stort grattis! Låter som ni haft en underbar dag! Kramisar!
Vi4: Jag tror att du ska försöka avsluta dagen genom att göra en ”att-göra-lista” inför morgondagen. Det är mycket lättare att komma igång då. Ang. Overaller så har vi kört på PoP i många år. De har varit jättebra. Man kan ha dem på 40 grader i torkskåpet. Men då Simon går på utedagis så har vi ofta kört dubbla set och då har jag köpt någon jacka och byxa från HM. Funkar ju bra att bara ha till och från dagis. Overallen hinner ju torka över natten.
Ang. skor har vi haft Ecco två vintrar i rad och de har inte varit helt vattentäta men de är smidiga och sköna att gå i. Till riktigt blöta dagar kör vi fodrade gummistövlar med yllesockor.
Hej Wilma! Kul att höra att livet är underbart!
Assar: Fy vad trist att du inte blivit informerad om vad som gäller. Ang. lön tycker jag att du ska försöka förhandla hårt! Lycka till nu!
Olimpia: Vi köpte en cykel med stödhjul till Simon när han fyllde 3 år. Det var uppskattat!
Sara: Kul att G är på G att gå! Spännande! Lycka till med jobbstarten! Vi har inte heller stängt dörren helt för fler barn även om det inte är särskilt sannolikt att det blir fler… Känns som en bra strategi J