30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra; TACk för lite proffs-input Uppskattas, som alltid! Ska definitivft söka jobbet och det var ett bra tips med fotandet. Det kan jag ju fråga om där, kanske kan man göra lite av varje?
Mandra; TACk för lite proffs-input Uppskattas, som alltid! Ska definitivft söka jobbet och det var ett bra tips med fotandet. Det kan jag ju fråga om där, kanske kan man göra lite av varje?
Härlig mellis, det är du värd Mandra!!
Assar, du hade rätt - verkar som det vänt, E sov mycket bättre inatt!
Juni förresten - hur går det med ryggen och återhämtningen?
Härligt Juni!!! SKönt att det funkat - och styrkan och kondisen får du tillbaka på ett kick
Men usch Mandra!! Nu måste du bli frisk! Att ta hand om hela familjen när man själv skulle behöva lägga sig raklång, det tar på krafterna... Och fy för att behöva ställa in kalas Vilken tur dock att V är så klok och rar
Mandra, intressant, så finns det ju hopp (och det är ju faktiskt ett lyxproblem, förr hade man visst inget val, så sov man tillsammans!) Vi har också alltid haft tidiga mornar, men har på sista tiden märkt att det oftast går att få E att somna om till 7. A vaknar ibland 6, ibland 7 nuförtiden, förr var det alltid 5.30/6. Så vi vill ju njuta av vår "sovmorgon"
Juni, bra att det ska kollas! Bättre att kunna utesluta saker, som du säger.
Mandra, hoppas ni känner er bättre, ni är värda lite FRISK-tid nu!!!!
Ok, första natten blev en FLOPP!!! Bättre lycka i natt!! Men det är så fantastiskt väder idag så jag skiter i att jag är trött som ett as, när E vaknat igen ska vi ut!