Pyttis: Oj! Vilket skrämselskott
! Skönt att det inte blev värre än kräkningar och klåda iaf. Och nu vet ni ju vad ni ska undvika att ge henne.
Malin: Hoppas att ni har det trevligt i Danmark.
Ego: I går ringde en klubbkamrat i flygklubben och talade om att det skulle komma en inspektör till klubben idag, och att maken kanske ville ha papprena på sitt flygplan godkända på samma gång som man gick igenom papprena på klubbens flygplan. Inspektören skulle komma klockan tio idag.
I morse var det min "sovmorgon", så när Lucas vaknade gick jag ner med honom till maken och G som redan var uppe. "Hur länge får jag sova idag" frågade jag. "Ja, jag ska åka klockan åtta" svarade maken. "Åtta! Inspektören kommer ju inte förrän tio."svarade jag och gick upp igen. När jag lagt mig tänkte jag att "Imorgon är det deffinitivt min tur att åka iväg på egen hand en stund". Men när jag blev väckt vid åtta så påminde maken mig om att han ska vara på flygsäkerhetsmöte hela dagen imorgon...
Jag är bara sååå trött på att hasa omkring hemma med magsjuk Lucas utan att komma ett steg utanför dörren ensam. Ursäkta att jag är så negativ på lördagsmorgonen.