Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Piggley Wink skrev 2013-09-20 09:01:20 följande:

Söt-A!!! H har en killkompis som hon varit ihop med i olika perioder sen de var fyra. Vissa perioder leker de inte alls med varandra för att de andra barnen tjatar så smile4.gif "De säger att vi måste pussas hela tiden"

Kan de inte bara få vara ifred! Var och kan väl få leka med vem den vill!
  • Gladhannapanna
    asap skrev 2013-09-21 21:56:16 följande:
    Kaz - Härligt!

Siggan - Hoppas övernattningen går bra!

Ida har haft sitt kalas idag, på Leos lekland. Hon är jättenöjd med arrangemanget. födelsedagsbarnet fick sitta på en tron, gå och hämta en present i en skattkista mm, så hon kände sig speciell.
    Härligt med nöjt födelsedagsbarn!
  • Gladhannapanna
    asap skrev 2013-09-22 20:37:16 följande:

Siggan - Det blir lätt så. smile1.gif

Imorgon är det utvecklingssamtal för Ida. Vi satt och fyllde i underlaget tillsammans igår, Ida och jag, och hon satte glada gubbar på allt! Om man trivs, har kompisar, är snäll, har vuxna att prata med, gillar skolämnena, osv. Det enda hon inte satte gladaste på var "jag plockar undan efter mig på fritids", för en gång kom ju Elsa och tog Ida i handen och drog iväg henne när vi skulle hämta, så Ida hann inte plocka undan... smile6.gif

Åh vad gullig hon är!
  • Gladhannapanna

Sitter och väntar på Agnes som gått själv till ICA med en lapp och pengar. Mycket stolt över att få hjälpa sin sjuka mor. Jag kan erkänna att jag inte är det minsta avslappnad...

• Gladhannapanna

Det gick jättebra, men hon hade med sig tre paket grädde istället för tre deciliter... Pengarna räckte inte riktigt med personalen hade löst det med en reservkassa... Maken gick dit och betalade och tackade för hjälpen. Världens bästa Ica!

• Gladhannapanna

Vi köper nog ingen overall till A utan om hon vill får hon ha sin gamla ( om den passar) annars är det jacka och byxa som gäller.

• Gladhannapanna

Agnes valde också overall själv förra året men nu i ettan tror jag inte att någon har overall... Men vi har inte så mkt vinter här nere så det brukar bli det fodrade regnstället som blir mest använt.

• Gladhannapanna
    kaz skrev 2013-10-14 08:46:09 följande:
    Asap: Vi kör med overall också i år, en Isbjörn (stl 128, det är stora i storlekarna). Då de är svindyra har jag enbart toppat upp med en jacka från HM.

Siggan: Hoppas du mår OK! Tänker på dig.

Nu har maken åkt med Sara till op av polyper och ev halsmandlar. Känns lite olustigt

Jag var minst sagt orolig när Julia opererades även om det är en liten operation så var det ju MITT barn som sövdes och opererades! Men det gick hur bra som helst, hoppas att det är samma med Sara!

• Gladhannapanna
    kaz skrev 2013-10-14 14:59:25 följande:
    Siggan: Härligt att höra att du mår OK. Kramisar

Sara är hemma och mår fint. De tog bara polyperna och inget på halsmandlarna så det blev inte så "stort" ingrepp.
    Det var skönt!!!! 
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*