MAndra: Jotack, det verkar faktiskt vara bra nu!
Jag är dålig på att ta det lugnt coh föreslog maken att vi skulle gå till stora skoaffären istället för att ta bilen, vid halva vägen fick jag ont. Jag fick gå hem och hämta bilen medan maken och barnen fortsatte. Läkaren sa uttryckligen till mig att promenera mycket, men han kanske menade längre fram...
Jag hade två kriterier när vi letade hus: Det skulle gå att sätta in badkar om det inte redan fanns och man skulle kunna ha en eldad värmekälla. Minst fyra sovrum var ett gemensamt krav.
Vårt hus är 1,5 plan med källare, boa 116kvm. Tillräckligt många rum, men de är något små. Stor tomt för att vara häromkring, 950 kvm.
Men det allra bästa är läget, vi bor nära centrum och det är platt, inga backar!
Vi råkar också ut för det där med utbrott. Jag har svårt för att skicka ut Agnes ur rummet utan hon brukar få sitta i soffan, men ingen tv eller annat kul. Efter en stund brukar jag försöka prata med henne om varför det blev så fel. Ibland funkar det, ibland inte.
Idag har vi köpt skor till båda barnen, tänk att vår lilla tjej snart kommer att behöva skor, hon går inte än, men vi hoppas att det kommer snart.