30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mini, härligt med kalas! Men jag håller med om det med presenter, ojojoj. Var ska man lägga allt???? Kommer de att uppskattas??
Mini, härligt med kalas! Men jag håller med om det med presenter, ojojoj. Var ska man lägga allt???? Kommer de att uppskattas??
Mandra, tack Vi ska flyga försiktigt...
Mandra, vad jobbigt!! Men vad skönt att det verkar ha vänt, och att den kloka lilla damen själv vänt situationen (med mammas kluriga morot, men det vet hon ju inget om ) Hoppas pannkakorna blir poppis!
Pyttis, lycka till imorrn, det kommer ga bra!!!
Morrn! Idag ska jag på bio med Alfred för första gången Planet 51 blir det! Tjoho! Läser men hinner inte kommentera....... får bli mer när jag är tillbaka i Hamburg
Snabbkik och säger hej - och Hejja Milla!!
Och Mandra, skönt med lite svar ialla fall, ochjag kan bara hålla med - tänk vad de små liven kan koppla ihop det ena med det andra. Inte alltid helt logiskt, för oss vuxna i alla fall.... Hoppas det snart blir bättre!!
KRAM
Kaz, härligt med skridskor! Alfred såg ett par i affären häromdagen och frågade vad det var för något.....
Vi var ju på bio igår, Alfreds premiär! Planet 51, den var faktiskt bra! Alfred var dock lite trött innan, och även om han kollade mycket koncentrerat och verkade tycka att det var spännande tyckte han att det var lite långt - han var supertrött efter och när vi kom hem igen hade han 38.8 tror jag att det var - eller däromkring. Lillplutt! Fattar inte att han får såna konstiga febertoppar? I måndags hade han ju runt 40 grader som kom och försvann. Händer lite för ofta tycker jag!
Idag tar vi det piano i Bålsta, vi har ingen bil idag och jag har ingen lust att dra ut med en vagn som E inte kan sova i någon längre sträcka. E vaknade dessutom x antal gånger inatt och så var vi uppe vid 6 (och jag satt uppe och kollade på Bourne igår...;) så jag gäääääääspar lite.
Hoppas ni får en bra dag! Nu längtar jag snart tillbaka till våren i Hamburg
Men GRATTIS gbg till fina Gabriel!! Vilken rysare, men slutet gott!
Tack för tankar om febern - alltså sist kom den ju under bion, så han var ju inte alls aktiv innan. Har inte tagit upp det med läkare, ska nog göra det när vi kommer tillbaka till Hamburg. Kanske kan jag ju slå en pling till bvc i morrn också. Nu har ju E feber också, suck suck, men hon är för tillfället rätt pigg.
Mandra, vi åker tillbaka på måndag! Imorrn ska jag dock ha en barnfri dag, de ska vara med mormor, morfar och kusinen medan jag åker till jobbet och pratar med chefen och sen åker till stan en sväng och strosar runt lite
Pyttis, välkommen hem! Trist att de måste göra en till op, men ändå skönt att de tar det säkra före det osäkra. Hoppas du läker snabbt!! Kram!
Mandra, psykologi är (nästan) allt med de små liven! Snart är hon frisk!
Siggan, skönt med amningen och sovnätter!
Ojojoj, här händer det grejjer! Husköp, fler sjuklingar (kram till Mandra, och till Pyttis som inte får lyfta!), springcykel (Alfred har en och älskar den, första gångerna fick vi hålla i för han tyckte det var läskigt, nu går det undan!), sömn och icke-sömn, och ja, en massa mer som jag hunnit läsa ikapp men inte riktigt hinner kommentera mer just nu.