30+ som fick första barnet 2006 *4*
Hej på er mina fina vänner!!!
Har inte glömt er men dagarna bara rusar iväg...!! Jag har inte varit inne på länge men jag kikar in då och då för att hålla mig uppdaterad vad som händer. Hoppas jag kan hänga här med er trots att Ella är född i januari 2007
Mini: Grattis till nya bebisen och en stor kram för fina Lilly !!!
GBG: Snart dags för 3:an! Spännande!! Tänker på dig!
FRk Kanin: Vi var på kö för IVf när vi jobbade på att bli gravida med Ella och jag ahde absolut kört på om jag var du!! Annars hade man bara ångrat sig tror jag! Var gör ni utredningen? Jag gick ju först på Mama Mia men böt till Octavia som var mycket bättre tyckte jag. Sedan var vi på Sophiahemmet för inseminering och så blev jag gravid mellan 2:a och 3:dje insemineringen. Håller tummarna för er!
Milla: Håller tummarna för ditt jobb!!
Med mig och tjejerna är det bara bra! Selma är redan 14 månader och Ella fyllde 3 år i januari. Nu är maken pappa-ledig och jag är arbetslös vilket är segt! Har säkt en massa jobb men det verkar vara svårt. Var på intervju innan jul på 2 jobb som jag verkligen ville ha men de gick bägge till internt säkande och detta nederlag knäckte mig rejält. Jag grät i dagar vilket jag aldrig brukar göra...
Vi kan verkligen tänka oss en 3:dje bebis men vill vänta 2 år och då är jag 39 år och det kan vara försent men då får vi vara nöjda med våra 2 tjejer. Jag känner att jag inte är färdig med att vara gravid, amma och snusa på en liten nyfödd...
Många varma kramar till er alla! Jag ska vara inne oftare nu!!!