• Anonym

    Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?

    Har inte mätt men min sambo har 19cm och han får inte in hela eller jo han har sagt att han fått det någon gång men inget jag uppmärksammat, skulle gissa på 17cm. Är lång och smal.

    jag har mätt den själv, när vi var unga och tokiga. Den har nog varken växt eller krympt sedan dess.

    och när jag säger att jag föredrar stora kukar så menar jag inte att det är för att de är skönare utan för att de tänder mig rent psykiskt, hur de ser ut och hur de känns att ta på.

  • Anonym

    Mitt ex hade 18 cm och var grov, och när han stötte i som djupast så kunde det ibland göra ont, fast samtidigt vara sjukt skönt. Så jag antar att det är min gräns. Har inte mätt min sambos men den är mindre (15-16 kanske?) och normaltjock, och det är väldigt sällan det gör ont med honom, men det är inte heller lika skönt som med exet, tyvärr.

  • Anonym
    Anonym (Tekniken framför) skrev 2010-01-16 23:51:30 följande:
    Bra tråd. Har faktiskt funderat på det ett par gånger. Om nu (Ex negern från Gambia) många svarta män är välutrustade så bör väl i så fall de svarta kvinnorna vara väldigt djupa för att kunna ta emot männens
    Nej, jag tror att mycket är överdrivet när det gäller svarta män. Det kanske handlar om ett par cm i snitt eller så, knappast mer.

    Jag är själv svart (well...till hälften) och jag har aldrig fått höra annat än att jag är trång.

    Personligen föredrar jag omfång framför längd, och det tror jag de flesta kvinnor gör
  • Anonym

    Min make har alldeles för lång egentligen. Svårt att rida och bakifrån bland annat då den stöter i tappen och det gör ont utav bara helvete.

    Han har 25 cm. Det är för stort.

  • Anonym

    Nu är jag ju kille så detta är inte min tråd

    Men jag vill gärna att min tjej ska vara 10 centimeter djup, sen ska hon kunna knipa väldigt hårt och länge. Hon ska inte vara lat och bara ta emot. Och hon måste svälja satsen, det är nästan det viktigaste så man slipper gå upp ur sängen när man är färdig, det bästa efter sex är att man somna direkt.

    Sen ska hon vara smal men ändå vältränad. Hon ska ha fasta bröst, absolut inget häng någonstans.

    Hon ska ha rika föräldrar som kan ta hand om oss hela livet, hon ska kunna äta massa kakor och skräpmat utan att gå upp ett gram.

    Fast detta är nog bara vad de flesta killar vill ha, alla är ju olika dock {#lang_emotions_cool}

  • Anonym

    Min kille har cr 20 cm (har själv mätt). han kunde varit längre , men min livmoder sitter långt in också.  Men jag är nöjd.

  • Anonym

    15 cm. Men där går verkligen gränsen. Är den större än så måste man hela tiden vara på sin vakt så att den inte kommer in längre och gör ont = mindre avslappnat sex. Fast om den är större än 15 cm finns det ju ett större utbud av sexsställningar att välja på, så det går väl på ett jämt ut. Jag vet faktiskt inte vad jag föredrar.

  • Anonym

    Jag är en liten tjej ( men endå normalbyggd )
    Min sambo har ca 21cm i kuklängd och jag tycker vårt sexliv funkar kanonbra dock så är det ju beroende på hur kåt man är osv som gör hur djupt in han kan komma, vissa ställningar kan ju tex vara skit sköna ena sexgången medans dom inte är lika passande gången efter.
    Det handlar ju om både hur djup du är, men samtidigt hur upphetsad du är för just den gången.

    Men om ja ska ta den i munnen så får han allt nöja sig med att den endast kommer in en liten bit ( är ej någon gud på att få ner den långt, får kväljningar :P.. nån mer som får det?

    hehe.

  • Anonym

    Perfekt för mig är ca 17-19 cm och inte allt för smal, gärna stort markerat ollon :) Gör absolut inget om den pekar ganska mycket uppåt heller så G punkten får sitt!

  • Anonym

    Krokiga ser fult ut så det vill jag inte ha.

    En rak fin, stor, hudfärgad hela (inget rött alltså), det är det jag vill ha, en kuk som är proportionelig mot sig själv, men kanske inte mot resten av mannens kropp, där lite större.

    Min man har exakt det, 27 cm lång och grov, rak och fin, med alldeles lagomt med förhud. Dvs ej omskuren men inte förhud som täcker ollonet.

    www.get-penis-enlargement.com/images/rate-penis-size-chart.jpg

    Hittade den här, står även discomfort for women :P
    tycker min killes penis ser större ut än den största där. Men hans penis är ju större ju mer upphetsad han är, precis som jag är större ju mer upphetsad jag är. Är jag inte sugen så kommer typ ett finger in och inget mer, men är jag rejält sugen så kan han komma in helt men det är sällan, normalast så kommer han in nästan hela.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-28 22:46:45 följande:
    Perfekt för mig är ca 17-19 cm och inte allt för smal, gärna stort markerat ollon :) Gör absolut inget om den pekar ganska mycket uppåt heller så G punkten får sitt!
    Där beskrev du min tror jag. Den stämmer exakt in på din beskrivning förutom det sistnämnda då min bara pekar uppåt lite svagt.
  • Anonym

    Haha vilken underbar tråd! Alla verkar ha runt en 20cm kuk, det är över o förbi normalt. Undra hur många som mäter o för den delen mäter rätt. Att "gissa" en kuks storlek o sedan säga: ca.17-20cm är ju inte skaaaapligt o vidga sig. Nae fram med måttbandet o få det verifierat, gärna på "framsidan" eller ovansidan. Lycka till!

  • Anonym

    Alltså det är ju så att man blir deprimerad av att läsa vissa inlägg här.

    Tjejer, ni som tycker att er nuvarande kille har "fel" storlek mot vad ni egentligen vill ha. Säger ni det till honom? Jag menar om ni har haft en kille med perfekt storlek innan och sen plötsligt byter, ligger ni och tänker på det undertiden som ni har sex?

    Det är just det jag inte tycker om med att folk inte har varit med så många andra innan, man blir jämförd med andra k*kar som varit där innan...fy för det!

  • Anonym

    jag hade också en kille med riktigt stor, men han var så jävla stolt över sin stora kuk så han ville visa den för alla andra med....

  • Anonym

    Föredrar 14-15 cm, min nuvarande har ca 16-17 lite väl långt men då gäller det att välja ställningar efter längden

  • Anonym

    Min man har 16 cm och det funkar inte att ha sex bakifrån för han slår i. Jag hade gärna sett att den var lite mindre, gillar egentlgen att bli tagen hårt bakifrån men det går ju inte med honom.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-02 13:32:52 följande:
    www.get-penis-enlargement.com/images/rate-pen...

    Hittade den här, står även discomfort for women :P
    tycker min killes penis ser större ut än den största där. 
    Fast på min skärm så är ju den största på den bilden drygt 16 cm lång. 
  • Anonym

    Jag brukar köra tvärtom och säga att jag har medelstor för att slippa alla dessa cm hit och dit. En tjej jag träffade blev dock chockad och lite småsur när hon tog fram den och skulle suga den första gången.
    Fan vad du ljuger, den är ju för fan inte normalstor

Svar på tråden Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?