• Mikah

Campingtråden längtar efter våren !

Hej jmmm. Det lät ju som en fin semester. Var campade ni i Stockholm? Är hästprylar billigare i Tingsryd än Ullared. T går ju också på ridskola.

• Mikah

Åh jmmm tipsa gärna. Vill också ha säkerhetsväst. Dessutom får du gärna buda med mig om det är sånt dom blir dyrt med frakt. Och det där gör ju inte att man vill campa i Stockholm förstås.

• Mikah

Mrseriksson och reb80.. Tack för tipsen. Hade gärnat stannat i Sundsvall om tid funnits. Verkade fint där. Vi hamnade på Älvkarleby fiskecamp. Nu ska vi se om det finns någon plats kvar i Söderköping.

• Mikah

Tolta. Så roligt att gå höra någon som campar i Danmark. Är det fräscht och vad kostar det?

• Mikah

Ja, det är dags för oss också att städa vagnen men lite mer hoppas jag på att få campa i år .

• Mikah
    städfia skrev 2011-08-13 17:14:19 följande:
    Inatt blir det husvagnen, på goda vänners gårdsplanTungan uteingen av oss ville köra hem inatt Skålhahaha!!!
    Det är så bra att man kan ta med sig egen sovplats
  • Mikah
    jmmm skrev 2011-09-19 10:19:10 följande:
    Reb: möjligtvis  uppe hos er i norr. Ja vill då inte ha snö på flera månader ännu...... Bl.a ska vi hinna med en tripp till ullared i slutet av oktober/början på november tänkte vi..... o inga vinterdäck har vi.....
    I skåne kom snön 17 november i fjol o de var i tidigaste laget för sen låg den kvar, va int ekul när vagnen var insnöad innan vi hade hunnit få den till vinterförvaing... Till jl blir de lagom m snö elle rok då lucia om de ligger där de ligger o inte håller på o töar o snöar om vart annat.

Åh ni kunde ju åkt när vi ska dit. Vi ska vara där helgen 15 oktober . Hoppas det nya servicehuset är fint.
  • Mikah

Haha, vi har ju visserligen våra barn med oss men också mina svärföräldrar och dessutom min svåger med sambo.

• Mikah

Tjohoo. Här är jag igen.  Har läst lite och ser att här även kommit nya. Välkomna. Hej på er alla gamla med och hoppas att ni har det bra.
    Det låter nog helt befängt men vi har inte längre någon Polar utan den har flyttat till Kalix. I höstas var i istället i Danmark på antonscamping.dk och köpte oss en Adria 663 PT och har varit en helg med den. Kylskåpet fungerade inte så husvagnen åkte på semester till Danmark igen och nu ska vi hem med den och åka och campa till påsk. Jag gillar att man inte behöver klättra över sin make varje morgon när man ska gå upp. Pannan är vid barnens sängar så där blir det lite varmt. Jag har egen garderob .

Nu har vi avrken tält eller markis men vi tänkte faktiskt prova det lilla som Biltema har. Har ni sett det eller provat? Finns i två storlekar och är förhoppningsvis prisvärt.

Wilova. haha Jag kan precis känna mig in i den situationen
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !