Campingtråden längtar efter våren !
Hej jmmm. Det lät ju som en fin semester. Var campade ni i Stockholm? Är hästprylar billigare i Tingsryd än Ullared. T går ju också på ridskola.
Hej jmmm. Det lät ju som en fin semester. Var campade ni i Stockholm? Är hästprylar billigare i Tingsryd än Ullared. T går ju också på ridskola.
Åh jmmm tipsa gärna. Vill också ha säkerhetsväst. Dessutom får du gärna buda med mig om det är sånt dom blir dyrt med frakt. Och det där gör ju inte att man vill campa i Stockholm förstås.
Mrseriksson och reb80.. Tack för tipsen. Hade gärnat stannat i Sundsvall om tid funnits. Verkade fint där. Vi hamnade på Älvkarleby fiskecamp. Nu ska vi se om det finns någon plats kvar i Söderköping.
Tolta. Så roligt att gå höra någon som campar i Danmark. Är det fräscht och vad kostar det?
Ja, det är dags för oss också att städa vagnen men lite mer hoppas jag på att få campa i år .
Haha, vi har ju visserligen våra barn med oss men också mina svärföräldrar och dessutom min svåger med sambo.
God jul till er alla.
Tjohoo. Här är jag igen. Har läst lite och ser att här även kommit nya. Välkomna. Hej på er alla gamla med och hoppas att ni har det bra.
Det låter nog helt befängt men vi har inte längre någon Polar utan den har flyttat till Kalix. I höstas var i istället i Danmark på antonscamping.dk och köpte oss en Adria 663 PT och har varit en helg med den. Kylskåpet fungerade inte så husvagnen åkte på semester till Danmark igen och nu ska vi hem med den och åka och campa till påsk. Jag gillar att man inte behöver klättra över sin make varje morgon när man ska gå upp. Pannan är vid barnens sängar så där blir det lite varmt. Jag har egen garderob .