Campingtråden längtar efter våren !
Tolta: ja det e otroligt vad de kostar å husbilar det e ju hutlöst mycket pengar
Tolta: ja det e otroligt vad de kostar å husbilar det e ju hutlöst mycket pengar
halloj alla!
välkomna hit alla nya, kul när det e tagit fart, i tråden, bara mer o läsa ikapp bara .
Här längtar jag till vi ska ta o hämta vagnen, vill göra iordning den NU inför sommarn. O sen bara måste jag berätta, jag har fått jobb, jag är sååå glad. Så tråkigt o gå arbetslös. Har ju gått hemma så länge nu(1år) men jobbade i somras, men nu kommer jag jobba, få lön, vi kan köpa till lite mer saker till vagnen o sen resa mer, jabadabadoooo man har ju liksom fått snåla lite förut, man blir ju inte så tät när man är fritidsforskare
.
3kids & marremask: Tack så mycket . e så glad för att äntligen få jobba igen.
marremask: ja du håller denna längtan efter vagnen i sig år efter år, då lär nog vi oxå börja utnyttja vagnen på vintern. fast jag skulle ju då gärna ha sommar o bad på vintern, (om du förstår) haha. Hade vi haft som i usa här i sverige, att det vore sommar fast det var vinter så hade vi lätt campat på vintern haha
libero: tack
libero: haha nu tacka jag fast inlägget inte var till mig. haha vimspanna e jag.
libero: tack
jmmm: ja inte e det kul o gå hemma. jag har gått lite på timmar. men känns så tråkigt att jämnt få till svar att de gått vidare med andra sökande. man vill ju gärna ha en tjänst med fast månadslön, o nu fick jag ett jobb där det var 250 sökande. då blir man verkligen stolt över att de tycker man är bäst . hoppas du ska få ett jobb snart. håller tummarna.
förresten måste ju berätta, vart så full i skratt igår när jag kom på mig själv. Vi har börjat fundera hur det e med husvagnen, men självklart är det ju bra annars skulle han vi har husvagnen hos hört av sig. men jag som bara måste fråga skicka över ett mail igår o undra hur det var med den, haha mån tro om han sitter o skrattar för sig själv när han läser det. för jag skrev bara, -hoppas allt är bra o att det går bra med husvagnen, haha
saknar min vagn såå. Vill att det ska bli barmark nu, så man får ta hem den.