• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

rosaid: va tråkigt. Kanske var det ändå det bästa för henne, lidandet är slut. Kram på dig! jag miste ju tyvärr en nära ung granne i höstas o de tar hårt, men man måste nånstans se att de får de bättre. slippa lida.

Idag ahr de hänt nåt positivt info komemr senare

• jmmm

idag har jag o mannen skrivit in oss för att ta BE kort.... Jösses m böcker man skall plöjja igenom.... Får se hur lång tid de tar att lyckas få nya kortet. Behövs kanske snart

• jmmm

medlem två: trevliga färger, polkagris.......  Måset oxå ta mig till ikea o välja nya accentfärgen
    Du vet redan att vi gilla er vagn, ska bli spännande o se den live

Kan här inne berätta nu att vi ingen husvagn äger (just nu)......

• jmmm

Angående ullareds camping kan jag "skavallra" lite. Ullareds camping köpte in x antal vagnar (typ 30) till förra säsongen (förr förra??) nu vard et dags att byta ut dem till nya, kanske därför där stod dubbelt i så fall. de "gamla" sålde de på blocket i ett nafs. Men de stämmer att gekås  camping sen nåt/nåra år har ett gäng uthyrningsvagnar.

Ja jag har sagt A så då får jag väl säga B, de blir ny vagn för oss oxå inget är som väntans tider..... o denna gång blir de en röd o vit Inte så stor, ajg vill ah friheten att kunan dra iväg själv (m barnen) men bilen o vagnens kombination komemr snart kräva be, lika bra o ta de så har man lite mer marginal att ta på men jisses m teoriböcker Nån bil m drag har vi ju inte för tillfället (efter min krock) så vi får vänta m övningsbackandet

• jmmm

chriss: de e  en vagn som e klar, men de gör nån liten ändring till mig innan jag kan hämta hem den från tenhult. Tack för grattisen förhoppningsvis hämtar vi den i nästa (ev näst nästa) vecka, men jag vill ju ha de NU, men jag som jobbar med det, har ju fått lära mig vilken tid allt tar, de e inte bara o hämta en köpt vagn, den skall på verkstad o kollas igenom, ev reservdelar skall hem o monteras, besiktigas om de behövs o så skall den tvättas o städas. iallafll enligt de regler vi jobbar efter ut mot kund o de e ju inte bara en som köpt vagn o vill ha den utan de e ju nåååågra som väntar på sina vagnar speciellt nu denna säsongen.....

• jmmm

mikah: nja jag vet inte riktigt vilken matta du syftar på. finns den i kama katalogen?
    Mattan du har annars kan du få langeterad, många mattfirmor gör det.
    Ja antagligen var vagnaran lågt priasde o så var de ju inte så gamla, men vågar itne tänka på skicket, vet hur rental vagnar kan se ut inuti......

• jmmm

idag ahr vi varit o kolalt upp en plats vi akn tänka oss att ligga försäsong på. Men gud vilka små platser, vår vagn komem rinte vara gigantisk o vi har bara ett 2½m tält, men om 4 meters regeln skall funka får vagnarna som kommer efter oss inte vara stora..... vi pratar vagnar med totallängd på 5 meter typ vår 560 blir dryga 7m m draget. J aja  vi kom ju efter stängning i receptionen så vi får väl ringa o boka imorgon

• jmmm

Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd  på försäsong i ca 6 v.
    Premiärcamping blir på valborg

Tolta: Kolla in på isabellas hemsida,  http://service.isabella.net:591/isabella/se/ameasurement/ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9

• jmmm

Tolta: varsegod o tack för gratulationen vi e väldigt förväntansfulla på den nya vagnen nu imorgon skall vi pacak bilen full o köra det till husvagnen jag o barnen skall mysa där på em

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !