Tack för tipsen Chris! Vi köpte en tv i fredags som vi hade med oss, men den fick stå på bänken.
Nu är vi hemma efter en helg på Gustavsviks camping i Örebro. Campingen var jättefin och serviceutrymmena var välplanerade och fräscha. Det enda jag saknade var en riktig sjö, men det ligger ju ett badhus strax bredvid där de har en konstgjord sjö utanför. Utomhusbad var dock inte att tänka på denna kalla helg, men vi var till badhuset och deras upplevelsebad. Det sägs att det ska vara ett av Sveriges bästa, men då ska man inte ha barn mellan 6-12 år...för dem fanns det egentligen inget för förutom bassängen, men den kom det höga vågor i en gång i timmen. Nej, campingen åker vi gärna till igen, men då spar vi pengarna och struntar i upplevelsebadet. Det ingår inträde till utomhusdelen och badhuset förutom upplevelsedelen när man bor på campingen.
Nya husvagnen har fallit oss till belåtenhet, men jag hade svårt att fatta att den verkligen är vår. Jag antar att det tar ett tag att bo in sig i den. Helnöjda är vi i alla fall än så länge och l'ängtar redan tills nästa tur...synd bara att det inte är gratis att bo på camping och att vi inte hittat något bra fricampingsställe här i närheten än. Vare sig jag eller min man är uppväxta här, så vi känner inte till de smultronställen som skulle passa för fricamping.