Inlägg från: medlem2 |Visa alla inlägg
  • medlem2

Campingtråden längtar efter våren !

rosaid skrev 2010-07-30 12:50:55 följande:
    nu går jag på semester mot husvagnen i lidköping
    Gott!!!

Vi befinner oss i Linköping, åker emot Vimmerby imorgon.
  • medlem2

Nu har vi blivit dieselägare. Ska bli spännande och se hur vagnen går efter detta nya tillskottet, en Volvo V70 D5

• medlem2

Förresten såg att ni lagt ut länkar på era vagnar. I mitt galleri finns bilder på vårt andra hem.

• medlem2
    jmmm skrev 2010-08-23 21:27:08 följande:
    Upptäckte att våra bilder på senaste vagnen ligger på mannens dator, skall föra in dem nån dag

E de nån av er som kommer till elmia? isåfall åker ni med vagnarna dit?
    Hoppas att få träffa nån av er live då
    Tyvärr min vän, jag jobbar och vi vågar nog ändå inte åka dit ;)   ;)  ;)
  • medlem2
    marremask skrev 2010-08-24 06:22:28 följande:
    medlem2: kollade in din vagn, jättefin. Våra campingkompisar har också Cabby och jag gillar verkligen deras golv Såg att ni också har satt upp extra fallskydd till överbädden. Vi har också byggt en egen bräda som jag klätt med fleece. Konstigt tycker jag att så många barnkammarvagnar har sån låg bräda till översängen nästintill obefintlig tycker jag i vår vagn.
    Tack! Ja visst är golvet grymt snyggt, haft matta här i sommar, men nu när jag städade hamnade den mattan i köket istället och vagnen blir utan mattan ;)

Visst är dom "brädorna" inget att lita på. Det är dåligt. Vi träffade en familj som hade valt nätet, den valmöjliheten missade vi tyvärr.

Då tänker vi likadant vad gäller mässan. Jag frågade Magnus om jag skulle ta ledigt, men vi hoppar det. Har en vagn vi är nöjda med och blir hemma istället.
  • medlem2
    Wilowa skrev 2010-08-24 09:57:44 följande:
    Oj det var inte mycket till bräda ni hade, den lilla gör ju ingen större nytta. Går det inte att sätta dit ett nät efteråt? På vår Hobby har vi betydligt bättre skydd och det är tur det för han som sover där uppe är en riktig propeller. han hade trillat ner trots den där extrabrädan ni satt upp.
    nu klarar sig Lukas bra med brädan, annars hade vi bett om nätet.
  • medlem2

Jag skvallrar och hoppas det är ok jmmm.

Nu har dom båda tagit sitt e kortet.

Grattis till er båda!

• medlem2
    mrseriksson skrev 2010-09-01 13:34:45 följande:
    Cris. Tittade på sådan idag på jula...kanske man ska köpa dom då vad kan man annars ha som golv...vi tänkte lägga pallar som botten....
    Vi kör också pallar, går finfint!

Yes snart är det deac för vinterns camping, hoppas på en lika fin vinter i år ;)

Man vet ju inte förrens efteråt med detta väder vi har....
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !