• rosaid

Campingtråden längtar efter våren !

HaltaLotta skrev 2010-04-12 23:52:01 följande:
    jmmm o Mikah---> Jepp! Nu är jag med husvagnsägare! Känns toppen! Det är en gammal husvagn, Abbey hette märket tror jag. Väldigt ful *hehe* men kommer duga utmärkt till oss som första vagn iaf! Den är inte så ful så man inte kan med att åka runt med den iaf!    
    åå vi började med en abby -80 för 4 år sen....
  • rosaid

jo vi har en tv i husvagnen som är där jämt med inbyggd boxerkort,dvd o den går o ses från alla ställen i vagnen,men vi har köpt en bärbar dvd till lillan som hon kan kolla på kvällen ifa vi vill ha tv själva....
    idag väntar jag paket från jotex...överkast o prydnadskuddar,har nämligen tagit bort det beiga orginal överkastet pga jag är rädd om det...fick tag på beig överkast på jotex så köpte ett till vår säng o ett till idas så vi får lika..tar med symaskinen till vagnen i helgen o ska frisera det till bra passform....

• rosaid

japp ska ta med symaskinen till vagnen idag o fixa nya överkasten lite

• rosaid

hej haft en kanonhelg i nya vagnen det gick över förväntan o trivdes bra i den.....men fick åka hem på lördag natt då min mamma gick bort
    men var to-lö i vagnen

• rosaid

vi har fixart med moders lgh o förråd hela helgen..men nästa helg lidköping

• rosaid
    medlem2 skrev 2010-04-26 10:39:29 följande:
    Skönt att ni har vagnen att åka till Lidköping är sååå fint! Må så gott.
    ja vi trivs kanon där
  • rosaid

ja imorgon åker vi till vagnen blir ju andra helgen vi sover i den...förra gången fick vi ju kasta oss hem till moder...denna gången hinner vi nog njuta mer

• rosaid

det får gå med vädret...får väl sitta inne o mysa..koppla av iaf..nu måste jag packa

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !