• Wilowa

Campingtråden längtar efter våren !

MiaB72 skrev 2010-04-18 09:45:19 följande:
    Tolta: Nice Ja, det ser ut som det blir en tripp till IKEA för mig också då
    De hade även lampor som drivs av solceller... jag har lyckats övertala maken att vi ska åka dit idag.
  • Wilowa
    libero skrev 2010-04-18 07:33:46 följande:
    Tolta! Maken gick en kurs och det ingick 2 lektioner i den. Men han körde bara en av dem. Själva körningen var inget problem för honom utan det var teorin som han var lite orolig för men det gick bra. En väninna till mig gick med min make + en annan kompis och båda de 2 kuggade körningen och den ena av dem även teorin. Så för dem så blev det lite dyrare.
    Tack! Ska kolla upp vad som gäller här.
  • Wilowa
    MiaB72 skrev 2010-04-18 11:00:16 följande:
    Tolta: Jag behöver vänta in barnbidraget tyckte att ungarna sa att de ville att vi skulle spendera barnbidraget på IKEA
    Haha!
  • Wilowa
    rosaid skrev 2010-04-18 14:39:14 följande:
    hej haft en kanonhelg i nya vagnen det gick över förväntan o trivdes bra i den.....men fick åka hem på lördag natt då min mamma gick bort men var to-lö i vagnen
    Kram!
  • Wilowa

Idag har vi varit och fyndat på IKEA. Det blev 12 blåa tallrikar, 12 röda skålar, 12 blåa genomskinliga glas, en rulle lådplast, tre solcellslampor (bollar) + två små möss och en förpackning med muffinsformar...detta kostade inte ens femhundra. {#lang_emotions_sunny} Nu väntar jag bara på att få en vagn att stoppa in allt i...är trött på att ha husvagnens saker både högt och lågt här hemma.

• Wilowa
    medlem2 skrev 2010-04-19 08:36:31 följande:
    Har lagt in lite kort i bildtråden, om ni vill skåda våran 2010:a!
    I vilken bildtråd?
  • Wilowa
    mariagbg skrev 2010-04-19 20:42:55 följande:
    Här är länken till bildråden: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html
    medlem2 skrev 2010-04-19 19:27:52 följande:
    I bildtråden, men vilken, det vet jag inte... Finns bilder i mitt galleri också.
    Insåg just att länken i ts bara leder till en äldre variant av den här tråden och att jag hittar den riktiga länken där.
  • Wilowa

På fredag får vi troligtvis hämta vår nya vagn...ÄNTLIGEN!!! {#lang_emotions_sunny} Igår var maken dit på kurs för att lära sig ta hand om pannan och lite annat smått och gott. Vi hade tur, för vi kan behålla vårt tält. Det som följde med vagnen var ett äldre och det kändes lite knäppt...byta till en nyare vagn men till ett äldre tält. Han som haft vagnen före oss är välkänd på firman och han byter tydligen vagn titt som tätt, så troligtvis så köpte han inte tältet nytt till den här vagnen.

• Wilowa
    jmmm skrev 2010-04-21 22:18:52 följande:
    Angående ullareds camping kan jag "skavallra" lite. Ullareds camping köpte in x antal vagnar (typ 30) till förra säsongen (förr förra??) nu vard et dags att byta ut dem till nya, kanske därför där stod dubbelt i så fall. de "gamla" sålde de på blocket i ett nafs. Men de stämmer att gekås  camping sen nåt/nåra år har ett gäng uthyrningsvagnar. Ja jag har sagt A så då får jag väl säga B, de blir ny vagn för oss oxå inget är som väntans tider..... o denna gång blir de en röd o vit Inte så stor, ajg vill ah friheten att kunan dra iväg själv (m barnen) men bilen o vagnens kombination komemr snart kräva be, lika bra o ta de så har man lite mer marginal att ta på men jisses m teoriböcker Nån bil m drag har vi ju inte för tillfället (efter min krock) så vi får vänta m övningsbackandet
    Vad kul! Grattis! {#lang_emotions_sunny} Detta med att gå i väntans tider vet jag precis hur det känns.
Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !