jmmm skrev 2012-04-11 15:40:06 följande:
Ensan, tosteberga: e ni i från de trakterna? För de e mina barndomstrakter
Wilowa: hoppas du inte tog illa upp av min "jämförelse" jag ville bara påpeka att skillanderna finns.Har itne kollat länkarna, hamnade bara in en snabbis nu, ahr migrän

Men va de alde i den hobbyn ni jämförde med kaben?
Klart ni int ehar torr luft om ni har alde i er vagn, det är bara itne så vanligt i hobby vagnar. Kostar ju en slant extra om man säger så. Men den orkar ju hålla värme bättre då.
Mikah: visst finns de bk vagnar från kabe efter 87. bla kom en gdl lösning nånstans på 90talet.
I helgen ska jag o dottern ha mamma fdotter mys i vagnen på lördag em/kväll o natt

Har lovat henne o få sova i dubbelsängen med mig. Pågarna ska på fotbollsläger, men vi väljer husvagnsmys
Nej nu kallas soffan igen, hoppas mannen kommer tillbaka fårn apoteket m migrän med snart, glömde min i husvagnen. Hoppas där e kvar recept annars blir d eingen kul em/natt
Nej då jag tog inte illa upp.

...och jo det var Alde i bägge vagnarna, vi skulle aldrig köpa en vagn utan alde eftersom vi vintercampar.

Visst kostar det en slant extra att få Alde i en Hobby, men det kostar allt en slant extra med en Kabe med.
Jobbigt med migrän, hoppas det blir bättre snabbt!