• jmmm

Campingtråden längtar efter våren !

rosaid: inget är som väntans tider eller va e de man brukar säga på måndag skall jag åka o leverera en begagnad hsubil till ett par kunde rosm fröhoppningsvis blir nöjda o glada

• jmmm

Ja nu närmars sig vårsäsongen, jisses va folk var camping sugna i helgen då vi hade jippo. solen sken o vägarna var torra o  så mötte man några husvagnar på väg till jobb, jösses va jag längtar ut då.....
    Blir nog till att hämta hem vagnen nästa vecka om jag inte lyckas få dem att väga upp den  nu när den är lagad o fixad. ja midsommar ja..... undra vart man skall ligga då. o Påsk då, kanske man skall börja försäsongen redan till påsk? där vi skall ligag väljer man själv period för säsongerna
    Medlem 2: när dyker ni ner t skåne?

• jmmm

tumult: va smart o taktisk du är gäller o nyttja männen

• jmmm

medlem 2, underbart då skall vi banne mig hinna träffas en del i sommar om de inte blir tillfälle innan jag jobbar ju då men kvällarna är långa på sommaren o nån helg e jag väl ledig Härligt att hon e klar

• jmmm

Atti: välkommen in i tråden & ner till skåne
    Jag bor i skåne med man o 2 barn, har en adria-08 jobbar m husvagnar/husbilar.
    Skall fundera på campingar, men så här på rak arm

Åhus tror den är 4stjärning, stor camping, en liten bit att gå till havet. ca 1,5-2 mil in till kristianstad, trevlig shoppingstad o flera affärer i trottoarplan om ni kommer m rulle ( har jobbat som ass så jag lägger märke till sånt )

Simrishamn. 3-4stjärnig hur man kommer till havet med rulle har jag inte koll på o inte hur handikapp dusch o sånt ser ut i heller. gång avstånd (ett par km) in till simrishamn "stad" m hamn o fiskebodar, affärer o restauranger. mysig stad

Kivik: 3 stjärnor tror jag, en liten camping förra året hade de lite smådjur i bur. ligger inte vid havet, emn kivik i sig ligger nära havet.

ytsad, strandskogens camping, 4 stjärnor: ganska trånga platser o midsommar= dåligt m varmvatten, men mysig camping annars o lät o gå ner till stranden o glasskiosk osv. sen e ystad en super mysig liten stad (större än simrishamn)

Vad ni än gör så ligg inte länge på malmö camping iallafall, helst inte alls visserlien har de bytt ägare men de lrä itne fixa till servicehusen nu till somamren o de är under all kritik, visserligen trevligare städade än ostädade men ändå...

Barsebäcks camping låg medlem2 på i fjol när de var nere hos oss o hälsade på, hoppas hon berättar hur de var.
    Medlem 2 o jag med familjer har träffats ett par ggr o kommer göra de igen i sommar (som senast) o mikah kom o sa hej på elmia o utan att veta om att de var vi så pratade vi i duschrummet på kalmar camping tänk va världen kan va liten berätta gärna när ni skall ner till skåneland

• jmmm

Om jag itne tar fel så är där ingen badstrand vid mölle utan väldigt stenigt o där e mig veterligen  inte speciellt handikapp vänligt om man skall at sig ner till vattenet, men campingen i sisg är lummig o fin 8ganska gamla o slitna servicehus nrä vi var där 07

Meldem 2: den heter Röstånga camping o ligger ju inte vid havet men där är underbar skog runt omkring, o pool o som du skriver man får låna kort så amn får endags inträde till skånesdjurpark som ligegr nån mil bort.

• jmmm

Glömde jua tt röstånga liggerr 2 mil från oss en annan mysig camping utan hav är skånes djurpark.

Chris: då e vi två som skall hämta vagnar på torsdag
    Drar o hämtar min o gör en reg besiktning o väger upp den 100kg 310kg lastvikt skall vi väl klara oss på hahahah skämt å sido de har ju lagt på 15 kg balk s man får nyttja sin position o få väga om

• jmmm

rosaid blev listan lång en del grejer tar ni väl med från den gamla?
    E de vip för kunder oavsett när de handlat vagn där o asvsett om man har den kvar elelr inte? spel o dans denna gången oxå?

• jmmm

jahapp, några pepper till regbesiktningen har inte kommit ännu, men däremot en STOOOR chans för mig.... oh vad vi grubblar o räknar vill vill vill.....
    nån som vill köpa en adria?

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !