Campingtråden längtar efter våren !
Trollie. Grattis och ni kör nästan förbi här då.
Trollie. Grattis och ni kör nästan förbi här då.
Nu har vi lämnat in vår husvagn på lagning. Vattenpumpen fungerade inte som den skulle. Inget tryck och inget varmvatten. Undrar om det finns nån ny vagn som fungerar från början. Detta felet har varit hela tiden som vi har haft den.
3kids. Välkommen hit. Jättekul med flera nya som gillar campingliv.
3kids. Inte jag men jag har för mig att någon i tråden har varit och åtminstone tittat där.
Välkommen mammiz77. Vi har också haft en sådan men bytte pga av våran hund. Låter lustigt men hon är lite lustig .
Nu har maken tagit BE-kort och det borde jag med så nu har vi efter många om och men en Polar 620- 09.
Jag har varit på Lundegård och vi nära poolen och stranden och hade dessuton nära till toaletter. Eftersom campingen är stor blev det ju då en bit att gå till butiken och receptionen. Vi gillade den. men det var nog 3 år sedan vi var där.
SeTa, välkommen tillbaka. Är det motorbåt eller segel? Vi seglade när jag var tonåring och ibland vill jag byta men maken tycker att det är långsamt och jobbigt och nu är jag van vi husvagnen. Så tyvärr har jag inte mycket tips. Sjökort har man väl inte längre .
Mrseriksson. Klart man ska vara kräsen. Våran kädsel i vår 2009 liknar klädseln på första vagnen så den tyckte jag var fin förstås. Fast jag lyckades få gardiner och klädsel som eg inte "hörde ihop".
jmmm. Våran recension var ganska lika. Jag hade inte hunnit läsa din innan jag skrev. Måste förresten lägga till att de som äger den är väldigt tillmötesgående och trevliga. Och att vi har aldrig stått på ordinarie platser utan på reservplatserna och de är rymliga och bra.