-
-
www.facebook.com/photo.php&l=e822e847a3&id=662426304
www.facebook.com/photo.php&l=e822e847a3&id=662426304
nu så fungera det nog -
ja ger upp det blev samma bilder hahah
-
mitt vindskydd är uppsytt av en på camping!
chris japp det är vi med dom stora speedway flaggorna! det är sambon o0ch hans bror som går på speedway! hans bror har vagnen jämte oss nämligen!1 -
chris glömde säga det är att det är inte ofta man går förbi där ni ligger på hörnen bara för det ligger en tant på rakan där nämligen städerskan på jobbet och hon är så jäkla jobbig så man undviker att gå där men det händer man går förbi ändå=))
-
libero-japp det var en tant som hade säsongsplats men sålde vinskyddet 25 m färdigt sytt för hela 200 kr billigt=) och smidigt med när det är hällor längst upp man bara trä i pinnarna behöver alrig spika i tyget!
-
gott imån blir det husvagnen hoppas på fint väder har lovat barnen o fiska krabbor=))
-
hemma igen eften kanon helg trots vädert hemma tills onsdag sedan sticker jag ner med barnen!
-
tolta-usch låter jobbigt med barnens kompisar föräldrar som bråkar! jaså vad blir det en vecka förnågonstans då??
Japp smidigt med säsongsålats bara åka ner allt finns ju där bara kläder och mat man behvöer med sig! -
barn kasnke inte vill leka tre det vet man ju sj hur det var man lekte alltid bäst 2 st eller 4 ej ojämna
-
chris jaså ni var kopplade tuill den stolpen med!
jag såg det var folksamling där hahah vid stolpen! -
dags att ladda för en långvecka i husvagnen åker imån kommer hem på söndag nice=))))
-
jimm flera hundra var det inte 250 kr hiihih!!! sedan beror det ju på vad man vill ha på midsommar !
midsommar på campingen är fullt utrustade för barn och familjen man hinner knappt med att fixa maten hahaha
chris vad bra att du var snälla mot er!Nu åker jag ner till husvagnen imån långledig nu gott! -
mia- har ni tagit hem vagnen nu?? har faktistk inte hunnit träffa er=9 jaså vi har inga problme med våra grannar hihi=9 inatt blev det till halv 2 hihih=)
-
tolta-det kan väl inte vara farligt att sitta sj med 2 barn det gör jag jätte gärna i husvagnen! bara jag får tillfället så åker jag ner till husvagnen med barnen!
min gubbe gör lika dant om ag jobbar han åker ner med barnen själv på helgerna..
förra året var han nere sj 2 veckor med dom när jag jobbade!
sedan kan det vara tråkigt att ta hem husvagnen kanske! -
jimmm-jag står på helsäsong på plats 103 hhi=9 kommer ner imån=) wieee
vi har ju gratis trålöst internet på hansargården smidigt men jobbigt ibland när många är uppkopplade samtidigt jag har med mej datorn pga av musik spotify=) -
1500kr betalar vi för husvagnsförvaring