Inlägg från: medlem2 |Visa alla inlägg
  • medlem2

Campingtråden längtar efter våren !

Då kan jag säga grattis här också Jmmm ;)

• medlem2
    Wilowa skrev 2010-04-23 21:01:20 följande:
    Om inget händer så blir det till Örebro nästa helg. Nu har vi bärt ut det mesta i vagnen och jag kan bara säga att jag älskar den redan! Det var kärlek vid första ögonkastet.
    Vet hur det känns, med kärlek vid första ögonkastet, man vill inget annat än att sticka iväg... Lycka!
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-04-25 18:42:07 följande:
    vi har fixart med moders lgh o förråd hela helgen..men nästa helg lidköping
    Skönt att ni har vagnen att åka till Lidköping är sååå fint! Må så gott.
  • medlem2
    jmmm skrev 2010-04-28 20:48:25 följande:
    Stolt ägarinna av en Kabe ametist gdl Står nu uppställd  på försäsong i ca 6 v.Premiärcamping blir på valborg Tolta: Kolla in på isabellas hemsida,  service.isabella.net:591/isabella/se/ameasure.../ så kan du knappa in vad din vagn heter o årsmodell både på förra vagnen o nuvarande o se vilka mått de har o om de har samma :-9
    Grymt mycket grattis till er vännen!

Ha det bra i vagnen i helgen, vi drar oss till Varberg & firar Valborgen där! Vi hörs!
  • medlem2

Premiär på riktigt denna våren, förrförra helgen vi  campade var det ju hemma hos mor, men nu så, Varberg, här kommer vi om några timmar!!!

• medlem2
    mariagbg skrev 2010-05-04 07:59:21 följande:
    Är det någon som kan hjälpa mig med ett campingförslag. På tisdag-onsdag ska vi åka till Mora. Vi hade tänkt åka ca halva vägen på tisdagkvällen, kör från Göteborg. Finns det någon camping på vägen med Quick stop? Vi kommer bara sova och sen dra vidare på morgonen igen.
    Maria, jag kan hjälpa dig ikväll, om det inte är idag ni åker då vill säga.
  • medlem2
    rosaid skrev 2010-05-05 11:13:50 följande:
    imorrn åker jag o kompisen,vi bor grannar på campingen till husvagnarna ska bli gott
    Låter underbart!
  • medlem2
    tumult skrev 2010-05-06 23:28:08 följande:
    gott imån blir det husvagnen hoppas på fint väder har lovat barnen o fiska krabbor=))
    Myselimys!

Ha en bra campinghelg ni som sticker iväg!!
  • medlem2

Åå underbara Varberg, ni får ha en bra vecka när det är dax!

• medlem2

Vi sticker på torsdag förmiddag, drar oss till Vänersborg. Sprang på en kompis i fredags & dom står säsong där, kanoners!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !