Campingtråden längtar efter våren !
mrs girl: vi har testat lite olika varianter. Finns uppblåsbara kuddar , sån o en dyna sydde jag in i ett fodral. funka så där. Bilkudde (sonen sitter på kudde) funka bra. o så köpte vi "vanlif´ga" ute klaffstolar på ikea i fjol m stål o textilen, de rä lite högrä än vanliga campingstolar o lutar int ebakåt i sitsen.
sen finns de högre stolar som typ en barnstol som man akn ta av "byglen" på så de blir en högre stol.
http://www.kamafritid.se/Welcome/Default.aspx?scenarioID=360&pid=544 t18-407 a eller b är ju sådana
helgen som gick var jag o tjejerna i ullared m vagn fy sjutton va mysigt vi hade o vilken frihet det är att at vagnen , koppla o dra liksom. jag gjorde dock ett litet missöde. klantigt som f-n o jag som nästan alltid kopplar på o av har aldrig ens varit i närheten att missa att at av katastrofvajjern, men jo då denna gången gjorde jag o körde ..... kan säga att karbinhaken tål inte de ja aj retfullt men sånt som händer. kunde varit värre. tur elkablen var av vi åker ju liksom om 2 veckor....