Campingtråden längtar efter våren !
Jo jag höll ju mest till i barnbackarna när vi var i Branäs
Har ju inte så stor erfarenhet av många olika backar.
Jo jag höll ju mest till i barnbackarna när vi var i Branäs
Har ju inte så stor erfarenhet av många olika backar.
105 ska vi stå på.
Har många bekanta och en del vänner som står där också.
Är idag hemkommen från Ullared. Där bodde vi i 2 nätter i deras uthyrningsvagnar.
De var fina, men gillar inte riktigt planlösningen. Är ju så nöjd med planlösningen i vår vagn, men den börjar bli till åren så vi hoppas hitta en liknande fast större och nyare. Måste ha E-kort först bara innan;)
I morgon rullar vår husvagn till Dalarna där vi ska hälsa på vänner över helgen, skönt att ha eget boende med sig och kunna rå om sig själva.
Nu är vi hemkomna efter en trevlig vecka i Örebro på Gustavsvik.
Måste säga att jag gillar Örebro som semesterstad, vi har varit där 2 år i rad men har fortfarande mycket kvar att upptäcka där.
Stort + var att deras sjukhus var så bra, jättebra bemötande på provtagningen där som vi var tvugna att gå på med dottern.
Har hunnit med upplevelsebadet, barnens ö, Lek o buslandet, shopping på Marieberg och hunnit njuta av lugnet också. Finns något att göra även om vädret är dåligt vilket är en stor fördel i mitt tycke. Får se om vi hinner i väg någon snabbis innan vagnen ställs upp för vintercamping.
Vi bor så nära stranden så vi har inte saknat det de 2 gångerna vi varit där. Barnen, framförallt sonen gillar upplevelsebadet. Men han är ju i den åldern, jag gillar utomhusdelen, men då vill man ju ha uppehållsväder.
Trevlig semesterstad:)
Ja för oss passar det bra med tanke på att det är relativt nära (ca 20 mil). Perfekt när man inte ska vara borta för länge och lagom långt bort för att inte vara där till vardags
Tror att det är gardinspiral ni är ute efter