Campingtråden längtar efter våren !
jmmm tycker du att ert internetabonemang fungerar bra? Jag kollade det ni har med kontantkort, men jag tror att det blir billigare för oss med det jag nämnde innan...ingen anslutningsavgift och ingen månadsavgift det första året.
Nu är både bilen och husvagnen snart färdigstädade. Nu ska vi bara fixa med kläderna och lägga ut dem så är vi mer elelr mindre klara att åka...om vi inte räknar med att vi har ett hus att städa först.
Sedan måste jag fråga om detär någon av er som har en nyare Hobby med kylskåpet mot förtältssidan? Vårt kylskåp blir inte tillräckligt kallt när vi kör det med el, nu när vi växlade över till gasol så hade vi tio grader i det. Vi har haft ner den till verkstaden där vi köpte den, men de har inte rätt personal på plats just nu. Därför ska vi lämna in den efter sommaren om det fortfarande krånglar nu när vi är iväg. Jag tycker (och killen på verkstan höll med mig) att det borde klara att hålla kylan en normal sommardag så länge inte solen ligger direkt på vagnen och förtältet är öppet och ventilerat. Som tur är så är det tillräckligt kallt i frysen för att frysa vatten, så vi kan lägga in flaskor med vatten där som vi sedan ställer i kylen...inget jag tänker acceptera i längden, men nu som en nödlösning.