jmmm skrev 2011-05-04 09:59:02 följande:
Libero: du körde igång min hjärn verksamhet så här på morgon kvisten
hihihi tänkte nån hobby 720 med barnkammare i hörna fanns de inte 2011, var tvungen att kolla in deras hemsida. Visade sig ju att de fått fram en nordic edition barnkammarvagn
de var snack om det tidigare, men på mässan sas det att det troligtvis inte skulle bli någon...... Ja ja, den såg ju fin ut
Men ja jag kan hålla med om toaletten kanske inte var topp placerad.....I övrigt gillade jag den vagnen
Men så kollade jag igen i katalogen, o ser att de valt att sätta alde som tillval just i KFU, skumt skumt o krångligt med jämförelser, de var ju den stora grejjen med ne att de had alde o golvvärme, ugn alufälg o tvantenn som standard hihi
Den modellen i en kabe så skulle jag nog fallit som en fura
eller ja den e i största laget för oss
HA HA!!! Du har verkligen koll
. Det är kanon med en sådan som du här inne. Det har sparat många samtal för mig som aldrig behövt ringa någon butik. Men som sagt toaletten skulle inte lagat där och vi har heller inget behov av en 720 men drömma kan man ju alltid göra. Kabe har jag ingen riktigt koll på fast jag nästan är född i Tenhult. Eller någon mil därifrån. Mina föräldrar jade en Adria