Campingtråden längtar efter våren !
vi är oxå barnlediga i helgen ida ska vara hos en kompis...vi åker till grebbestads fjorden
vi är oxå barnlediga i helgen ida ska vara hos en kompis...vi åker till grebbestads fjorden
ja nu är vi på grebbestad fjorden o riktigt fina servicehus....dax o promenera in till centrum o marknad
idag bär det av till vagnen på hafsten..ser ut o bli bra väder
vi är i polaren o njuter...men någre grisar har repat husvagnen hemma så vi åker på fönsterbyte,,,,,,2 husvagnar,flera bilar,enlastbil o fönster på hus.....det var vad dom roat sig med i natt
vi är just nu på lisebergsbyn...kärralund....väldigt lungt o gott...ska ställa undan resevagnen till januari nu..hinner inte mkt mer än hafsten...har ju snöjouren oxå
nu är vi på hasten...lungt o skönt
o vi har polaren på hafsten o är där varannan helg...wilken står på vår gata med värme i så bara knalla dit o vara om vi får abstinens
vi är i polaren på hafsten för o fira nyår....många husvagnar kommer nu
gott nytt år alla
vi har polaren på hafsten vinter o lidköping sommar...sen har vi wilken o reser runt med
ja vi har vart på skrea...tyckte det var mkt mkt trångt
nu campar vi i lilla vagnen i vår egen komun....så 5 minuter hem men mysigt ändå.....näst HELG POLAREN
idag bär det av till johannesvik camping med resevagnen jag o 2 kompisar...ska bli kul
fyy vad trist Tolta...vi har vart på kolmården förra helgen o på lördag åker jag o mina 2 döttrar på camping halva veckan mellerud o andra halvan daftö
ja nu närmar det sig slutet för min sem vecka..lörd-onsdag var jag o bägge töserna på mellerud o vita sandar...i onsdags for vi vidare o nu är vi på daftö i strömstad.....stora dottern(22 år)har åkt hem så nu är det bara jag o ida 6 år kvar.....mysigt