Inlägg från: Myslan me Zac |Visa alla inlägg
  • Myslan me Zac

Campingtråden längtar efter våren !

Vi längtar också efter våren nu, första helgen för oss blir i april när dottern ska på träningsläger och eftersom pappa är tränare så hänger hela familjen på ). Sen midsommarveckan drar vi med vagnen ner till Spanien för sol och bad och Frankrike för att gå på disneyland, gudars vad jag längtar )

• Myslan me Zac

Finns det inte några andra i denna tråden som drar sin vagn ner i Europa eller har testat det ? Vi ska för andra gången dra ner, denna gången till Spanien, förra gången var vi i Frankrike, Paris och gick på Disneyworld, kan rekommenderas varm för er med barn! Så på hemresa blir det en tripp dit igen .

• Myslan me Zac

Ja jag har sett att en del campingar inte har så stora tomter men det får man kolla upp innan man åker. Vi var på en camping i Frankrike för 2 år sen och fick en väldigt dålig plats som var helt spårig och lerig efter någon maskin så vi sa till att Nej där vill vi inte ligga och letade själv upp en finare plats.

• Myslan me Zac

Är det någon som vet vad en tom gasolflaska väger? Skulle behöva veta hur mycket vi har kvar i vår flaska eftersom vi ska dra ner i Europa på söndag, inte så kul att stå utan gasol, vill helst byta hemma om det är nödvändigt.

• Myslan me Zac

Tack för hjälpen, imorgon blir det till att väga flaskan, jag tror de har öppet på vår husvagnsaffär på söndag om det skulle behövas.

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !