Campingtråden längtar efter våren !
Idag hämtas vagnen från vinterförvaringen och nästa helg ställer vi upp den på campingen! Nu ör det vår
Idag hämtas vagnen från vinterförvaringen och nästa helg ställer vi upp den på campingen! Nu ör det vår
Är det någon som kan hjälpa mig med ett campingförslag. På tisdag-onsdag ska vi åka till Mora. Vi hade tänkt åka ca halva vägen på tisdagkvällen, kör från Göteborg. Finns det någon camping på vägen med Quick stop? Vi kommer bara sova och sen dra vidare på morgonen igen.
Nu är vi oxå hemma och vagnen står nytvättad här utanför ;) På tisdag kväll bär det av upp åt dalarna.
Nu sitter vi här i ösregnet på Solleröns camping. Mycket fin och mysig camping precis vid strandkanten. På hit vägen stannade vi och sov en natt på Sunne Swe camp. Även den var fin och fräsch. Tyvärr gick tåget rakt genom campingen och jag som är så lättväckt vaknade varje gång bommarna gick ner...
Någon som varit på Lerbergets camping? Vi drar nog dit till helgen.
Ingen camping i helgen då jag har jobbat. Mannens semester börjar i morgon och jag ska jobba en vecka till. Nästa helg blir det vagnen igen.
Ska bli skoj att se vad våran nya familjemedlem tycker om campinglivet.
Veckan efter det tar vi hem vagnen för att packa om till Öland. Vi har bokat Gröndals camping tre nättre och tänker sedan åka runt lite. Hoppas det går att få plats fastän vi inte har bokat.
Nu är vagnen hemma och i morgon ska den städas ur och packas om. På fredag rullar vi mot öland med ett litet stopp i Jönköping. Någon som legat på Lovsjöbadens camping eller Lövhults camping? Eller finns det någon annan mysig camping längs väg 40 eller väg 31 (tror jag de heter)?