Inlägg från: städfia |Visa alla inlägg
  • städfia
    mariagbg skrev 2010-05-20 22:16:00 följande:
    Någon som varit på Lerbergets camping? Vi drar nog dit till helgen.
    Ser fram emot att höra hur det var där, har själv funderat på en sväng dit nån gång!
  • städfia
    Mikah skrev 2010-06-08 09:52:59 följande:
    Städfia, Ja då är vi nära . Jag har aldrig provat Kiviks camping. Förra året var första gången i Simrishamn och de hade ju även lite dans på kvällen där förutom den obligatoriska runt midsommarstången på dagen. Vi ska köra två rundor till Simrishamn eftersom  min svåger får köra ner även vår vagn så det är tur att vi inte har så  långt. Men vi vill verkligen vara i vagnen på midsommar så då får  bli så här.
    ok! På själva campingen händer nog inget har jag för mig, men vi brukar gå till vitemölla och vara med på deras urmysiga firande, sen tar vi strandpromenaden tillbax med några stopp för barnen att plaska och oss att äta o dricka litta gott!!
  • städfia

Nu bär det av mot en helg i husvagnen, tillsammans med en massa andra husvagnfolk

• städfia

Hade en helt fantastiskt underbar helg på skånes djurparks camping i Höör i helgen!  Vädret var verkligen på vår sida!!

• städfia

Vi ska oxå ut med vagnen hela helgen, drar på fre fm och återvänder hem måndag!! Turen denna ggn går till Jägersbo camping utanför Höör.

Glad påsk på er{#emotions_dlg.flower}

• städfia
    städfia skrev 2011-04-25 21:42:10 följande:
    jmmm: Nu har jag missat nåt....vadå andra sidan? Fattar ingenting....
    Hahaha läst tillbax i tråden nu!!

Vi skulle varit på skånes djurparks camping men där var fullt sa dem , vi var 6 vagnar....så vi bokade in oss på jägers och har haft en  toppenhelg. Tyckte det satt en lapp i receptionen att det var fullt!!!
  • städfia

Här har det campats hela helgenDrömmer och imorgon ska det städas o packas för midsommarhelgen{#emotions_dlg.flower} ska även den avnjutas i vagnen! Vi drar til jägersbo camping( än en gång) med goa vänner Glad

• städfia
    nericia77 skrev 2011-06-20 13:41:36 följande:
    här vabbar man idag, o jag har verkligen inte tid med sånt. men men. sitter här o funderar på en sida. i sista tidningen caravan (tror jag det var) så var det två tjejer som hade startat eget o hade webshop på nätet med prylar för husvagn m m. någon som vet sidans namn?

här har jag satt upp förtältet själv. Tog sin tid men upp kom det. o nu när jag tänkte ta ner det ja då regnar det varje dag. puh innan torsdag måste det ner. hoppas det blir fint väder till midsommar.

någon som stått på camping runt mora o orsa?
    har nyss kikat igenom senaste nr av caaravan.....ghcampingshop.se  är en ny nätbutiik som startats av 2 tjejer....
  • städfia

Inatt blir det husvagnen, på goda vänners gårdsplanTungan uteingen av oss ville köra hem inatt Skålhahaha!!!

• städfia
    Mikah skrev 2011-08-22 12:49:22 följande:
    Det är så bra att man kan ta med sig egen sovplats
    Jaa det gör vi ofta, så kan kidzen lägga sig o sova när de vill!
  • städfia

Vi har alltid vagnen här hemma under vintern, men gör aldrig nåt speciellt med den för att undvika möss, och har heller aldrig haft nån mus inne!

Svar på tråden Campingtråden längtar efter våren !