BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Nålarna sattes på fötterna när han fick skadan i ena benet.
Jag är lycklig så länge vi slipper kolik känns underbart alltsammans.
Timon äter med 2 h mellanrum så visst är man lite trött själv men vad sjutton vet ju att det kommer en tid nån gång längre fram då man får sova lite mer.
*Gäsp*, tror min lilleman försöker öka matproduktionen igen, han ville äta / ha mig som napp varje timma inatt.
Att jag ändå snabbt var på benen halvsju när 3-åringen ville upp måste bero på att jag tagit mig i kragen o börjat träna! Perfekt när jag ändå inte går ut än (pga kylan + barnen varit så sjuka). Varannan dag cyklar jag på motionscykeln och gör såna övningar kroppen pallar med. Är riktigt nöjd och väldigt glad att det gått smärtfritt, har trots allt inte tagit en promenad sen september pga foglossningen. Vi har utmanat varann, mannen och jag så det blir av, ska va i form till sommaren! 5-6 kg har jag kvar till vikt före graviditet, längtar efter andra kläder än mysbyxor!
Ni som är ute med era små nu i kylan, vad har de på sig, hur är vagnen bäddad? Nån som har One Tree hill åkpåse, vad har bebisen på sig inne i den? Tycker det är riktigt svårt med kläder och åkpåsen är ju väldigt varm i sig.
Här i centrum finns bara en öppen förskola "Spira", som tyvärr (förstås) är superpopulär. Hände många ggr att man fick vända i dörren när jag kom med Tea för 3 år sen, segt när man äntligen tagit sig ut efter alla månader hemma med kolikbebis, man fick helt enkelt inte plats. Hoppas de har syskongrupp i vår .
Vi ska oxå ha dop av ren tradition i den kyrkan som vi tillhör här. Har inte bokat än men tror det blir i april. Har varit på en namngivning och var riktigt fint det också, men gäller att ha nån som kan hålla tal osv - det hade dom och det var superfint!
Minns inte vad förra dopet gick på men inte så farligt, vi hyrde lokal av kyrkan och beställde färdiga tårtor.
Jag ska på efterkontroll när det gått 8 veckor, ska sätta in kopparspiral igen. Gör knipövningar varje dag men känns inte lika "bra" som sist, Hostar jag så läcker jag bläh hoppas det blir bättre. Hur är det för er? Denna bebis var ju större så kanske tar längre tid. Kniper ni varje dag? Hur känns framfall Virre85? Vad är det egentligen och vad gör man åt det?